|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 28 mei 21:00 Metal ENTREE ? 8,- Kaartjes reserveren www.metropool.nl Wemenstraat 38 tel: 0742438000 Drie nieuwe gothic-metal bands vanavond in Metropool, waarbij de dames overduidelijk de dienst uitmaken. Krachtige stemmen op heftige muziek. Volgens de bekende formule, hoewel geen van deze bands kopieen genoemd mogen worden. Bij Karma gaat het om Irene Jansen die inderdaad de zus van Floor (After Forever) is, en ook uitgebreid te horen is op de laatste Ayreon CD?s. Bij dreammetalband Morning is Saskia van Heugten de leading lady, terwijl bij Trisomy een andere Irene de scepter zwaait. [titel uitgebreid] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 18-05-2004 20:05] |
|
zwaaide..... Ze zullen nu met een invalster komen... |
|
wie? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 07-05-2004 19:42] |
|
Martine Thijs |
|
Als er in de titel nu bij stond waar het was, dan was het me eerder opgevallen, twijfel nog even of ik kom. |
|
Shit, das balen, dan kan ik niet, ja of misschien nog wel. Ik ga eens ff kijken of ik wat kan regelen. |
|
nog mensen die hier heen gaan? |
|
ik ga er zijn :-) [en Metropool is in Hengelo btw] Anything that is too stupid to be spoken is sung |
|
Was een gezellige avond, veel bekende lui enzo. Passenger: nice to meet you. See you soon somwhere ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 29-05-2004 16:20] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
was inderdeed gezellig, alleen beetje veel biertjes gedronken Vond Trisomy en Morning erg ok, alleen Karma kon mij niet echt bekoren..helaas groetsels Anything that is too stupid to be spoken is sung |
|
Ben toch maar niet gegaan.. |
Index / Concerten |