|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: zo en waar is jou tegek gave mag te verkrijgen dan ?? Wij houden zelf meer van een lekker dik issue, en dat verkopen we voor 2,- pleuro. Nou kunnen we ook inderdaad iedere maand een klein on interessant tering mag uitschijten en dat voor dezelfde prijs verkopen, maar ik denk niet dat mensen het dan nog echt leuk vinden.. als er nu een nieuwe uitkomt zijn mensen weer nieuwesgierig en willen ze meer.. ik zou ook niet iets kopen wat echt elke maand komen (abonements geld suckt!) |
|
Mwah...het enige wat mij nog steeds irriteert aan het fixen van een zine is het lange wachten op de interviews, sommige bands maken daar een sport van geloof ik hahahaha...las laatst op een of andere webzine dat die gast meer dan een jaar op de antwoorden van zijn Bile inty had moeten wachten hahahahaha das gewoon kut. en voor de rest zijn we zelf ook wel wat lui aangelegd ja.Als we zelf er wat meer haast achter hadden gezet zaten we nu waarschijnlijk bij nummer tien of zo. Maar heeft iedere zine dat probleem niet ? Slayer mag bijvoorbeeld verschijnt ( verscheen ? ) ook maar eens in het jaar ofzo. en verder is het laten drukken van zo'n zine ook best prijzig, je moet altyd maar afwachten of je de cash hebt om het te laten drukken.Maar je hoort mij niet klagen hoor. Ik vind het altyd nog gaaf wanneer de zine af is en blijf er voorlopig nog wel een tydje mee doorgaan ook. Fuck the world and fuck you |
|
en DefleshedByFlies : Chelman heeft het veel te druk om een zine te maken kerel. Of niet Chel ? Fuck the world and fuck you |
|
Oke. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
wattan ? Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |