|
Auteur: |
|
|
Ik ken wat personen uit de band. Ze komen uit omgeving Gouda. Hebben een cd uit genaamd Death Manifestation. Zijn inmiddels bezig met de opvolger. Line-up op Death Manifestation: Frank - Guitars RSD - Vocals André - Drums Saidi - Guitars & Bass Maar de laatste keer dat ik ze live zag hadden ze een andere bassist en gitarist en ik meen dat Saidi er niet bij was. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: hmm, ze hebben geen site ofwel? die zanger, zit ook nog in weltrbrand, dat weet ik wel Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Geen site. Zanger zit ook in Weltbrand ja... |
|
quote:weet je dan wel zeker dat het dezelfde band was? moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
Ja... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Hoe kan ik dan godverdomme aan een cd komen !! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
mail het label: cleansweepproductions@hotmail.com leuke mailorder lijst heeft die gast en nee,geen website,de band is nu wel op zoek naar een label voor de tweede cd die al opgenomen is |
|
quote: Bij die optredens waar je was denk ik. En inderdaad ook wel bij het label. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: tja... toen der tijd was ik helaas een beetje geld loos, niet dat het nu anders is Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Dude, ken je het medicijn Depecine? |
|
quote: Nee, dude Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ook nog shirts/LS Operation Cleansweep. Andere leden der band draaien ook allang mee in het circuit... |
Index / Heavy Metal |