|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb zelf de CD "Tears Laid In Earth" gedownload, maar ik moet zeggen dat het toch niet helemaal mijn muziek is... aardige CD, niet meer dan dat |
|
Heb al hun oude werk en ik draai het nog met regelmaat...heerlijke muziek om weg te dromen.Het latere werk boeit niet echt hoewel hun allerlaatste cd wel weer erg goed is. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ken alleen de eerste twee cd's en vooral Tears laid in Earth vind ik erg goed. Moet nog steeds een keer wat van dat latere werk gaan luisteren. Hoe klinkt dat eigenlijk in vergelijking met de eerste twee cd's? |
|
Tears Laid in Earth is een absolute klassieker, maar voor de rest is het niet zo bijzonder volgens mij. Dat wil zeggen, ik ken al het andere werk niet goed; misschien een paar keer geluisterd en daarna niet meer. Dat zegt genoeg natuurlijk, aangezien ik een autoriteit op muziekgebied ben. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ben ook van mening dat Tears Laid In Earth een fantastische plaat is. Wat ik voor een groot deel te danken vind aan het stemgeluid van Mevrouw Rueslatten... De volgende ceedee's zijn niet slecht, maar wel saai! |
|
Painting on glass is mijns inziens ook een meesterwerk. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Klopt dit is een mesterwerk Kari rueslatten is een mega goeie zangeres en knap op de koop toe ! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Inderdaad ja, ze ziet er nog lekker uit ook. Ook wel een van de redenen dat ik die cd leuk vind.. |
|
quote: Is die solo carriere van haar eigenlijk nog van de grond gekomen? Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Ze heeft nog een tijdje bij Sony Noorwegen gezeten, maar haar nieuwste cd is daar al niet meer op uitgebracht... Ze heeft solo nog best leuke liedjes geschreven... |
|
Ze heeft solo 4 cd's gemaakt en de 5de komt binnen niet al ta lange tijd uit. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hihihihihi,en dan maar zeggen dat vrouwen voor de verkeerde redenen naar bepaalde bands luisteren Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Gezien de verhouding mannen/vrouwen onder de "artiesten" klopt dat natuurlijk wel I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: ik heb net gister de eerste twee cd's gehoord, aangezien die zo'n beetje de hoogste cijfers van deze band op Zenial hadden Is hele fijne muziek en prachtige stem natuurlijk. Nummers zijn helder, emotioneel en hebben net genoeg spanning om het echt interessant te houden (daar gaat het wat mij betreft vaak mis bij andere "rustige" bands). De partijen zijn uitermate subtiel en effectief, er wordt geen noot teveel of te weinig gespeeld, echt fantastisch. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: "artiesten"...Ehm...bekijk de huppelkut top 50 ofzo es...staan vrouwen genoeg in. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Why so lonely? |
|
quote:Kan wel zijn maar niemand kent ze echt. Theatre of Tragedy bracht de stijl naar het grote publiek. |
|
Ik snap niet waarom niemand ze echt zou kennen. Kari is toch vrij bekend toch? Of alleen bij mij? Ik ben het trouwens niet met de openingspost eens dat dit geen metal zou zijn. Het is daadwerkelijk wel doom in mijn oren. Wel minder gothic als andere bandjes. Overigens heb ik het werk zonder Kari nooit gehoord. |
|
quote: |
|
quote: Mandylion kwam anders ook in 1995 uit en bij mijn weten eerder dan T.o.T, en op Always gebruikte The Gathering al vrouwelijke vocalen en Paradise Lost was er nog eerder bij! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Houden zo, beduidend minder! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dat dacht ik al. Zo, maar even Tears Laid in Earth opgezet. Wat een prachtplaat blijft dat toch! |
|
quote: Absoluut, hun finest moment iig. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Zie ander topic. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 24-11-2010 23:06] |
|
Zie ander topic. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 24-11-2010 23:07] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |