|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
WAT ZEG JE? |
|
Hmmm niet het meest normale topic... |
|
WTF, wij willen wel opnemen. haha |
|
een studio is net zo goed als zijn engineer... Welke zekerheid heeft de band die komt opnemen m.b.t. het eindresultaat (ervan uitgaand dat de band goed is..)? Heb je referentie-MP3's van je werk als engineer? Ik heb namelijk al een paar keer eerder in de SAE studio in R'dam opgenomen en ik kan wel zeggen dat dat ronduit KUT was. |
|
quote: inderdaad zeg... ik heb ook wel eens met een van mijn oude bandjes in een professionele en zeer goede studio gezeten, maar zo professioneel en goed als de studio was, zo onkundig en slecht was de hele productie... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
welke van je honderd-en-één bands irri? moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
Dit hebben we ook een keer gedaan met Nekschot. Geloof dat het toen een afstudeer project van iemand was. Van de drie nummers maar 1 terug gekregen, dus ik hoop maar dat dat inmiddels beter geregeld is http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
quote: |
|
|
iets ging geloof ik fout... |
|
quote: *insert geboorte datum op de puntjes* |
|
|
Wat lopen jullie nou te zeiken? Er staat toch bij dat het gratis is? Het is ook een kinderachtig stel bij elkaar... Mentation - www.mentation.nl |
|
hollander |
|
Idd, zeg, eindelijk eens wat anders als studio gezocht voor opname van band. tis nu wachten op het topic met de titel: Opname gezocht van band in studio. Oud Vuil. |
|
In ieder geval, mijn nieuw op te richten ultra-gore death metal project "Gorefuck Anal Explosion" biedt zich aan om het nummer "Ripped To Shreds By A Huge Fucking Blender" op te nemen. Mentation - www.mentation.nl |
|
anyway, GEINTERESSEERDE bands mail naar banadriaan@hotmail.com. |
|
Wat voor band is nou geinteresseerd in studio-opnames? Dat is zo untr00. Mentation - www.mentation.nl |
|
quote: tis gratis, wat verwacht je nou? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Wat lul je nou, het kost: * per bandlid een vrije dag * de huur van een bus * benzine * parkeergeld * veel moeite Gratis me reet dus. Waarom zou ik zoveel moeite doen voor iemand die ik niet eens ken? Voorts houdt hij een worst voor waarvan niet zeker is of hij zal smaken (leerling-engineer) Misschien is het wel een enorme prutser, houdt hij niet van de muziek van je band, vind je hem een enorme eikel en ga je binnen een uur met met ruzie weg etc. Onzekerheden genoeg dus. Laat hem dan maar met een laptop met ProTools erop en een koffer vol goede microfoons naar de oefenruimte komen, mag hij het geheel voor niets opnemen en vervolgens in de ProTools studio op school afmixen, met de ProControl, dan loopt de band iig geen risico, behalve dan een klote opname te horen te krijgen. |
|
quote: betere oplossing! (offtopic: kerel: MSN!!!! moet je spreken!!!) Bruce Banner |
|
quote: Mischien wil die dat wel als je zijn reiskosten vergoed.. Tja, of je krijgt als goeie geluidsman gewoon een kutband in je hok en mag je proberen er wat van te maken aangezien ze te blind zijn om door te hebben dat Seth Gaaikema meer talent heeft voor cabaret als zij voor muziek.. Kortom, hij vraagt om een bandje die gratis een dag de studio in wil.. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 08-05-2004 19:58] Een kleine snol zit zo vol. |
|
hee in deze studio hebben wij ook opgenomen afgelopen week, t ging best oké (mooie studio!!!!!!!!!!!) maar t kost wel meer tijd dan in een normale studio vooral omdat t een student is die het allemaal op moet nemen... ons resultaat is goed!! maar t is wel nog niet helemaal af ... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: iemand betalen om iets te doen ten behoeve van zichzelf? |
|
quote: Das een leuke tot je stage moet lopen Een kleine snol zit zo vol. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |