|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Sorry, toen jij naar concerten ging was ik nog niet eens geboren. Ik neem aan dat je al wel 18 jaar concerten bezoekt dan. |
|
quote: Mijn eerste concert was de "four of a kind" toer van DRI... In Grûnn.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ah, een topic voor bejaarde metalheads. Die was er volgens mij ook nog niet. |
|
Ik had wel graag een N.W.O.B.H.M. concert willen zien of die Venom/Metallica tour,maarja toen ik geboren ben was de N.W.O.B.H.M. allang uitgestorven .. |
|
quote: pleur op snotneus Een kleine snol zit zo vol. |
|
Een beetje respect mag wel nekro, die mensen hebben waarschijnlijk veel meer kennis dan jou. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
De enige die meer kennis heeft van metal enzo dan ik is waarschijnlijk de Almachtige. Als je nou ook al geen geintjes mag maken hier waar gaat het dan heen met dit forum.tsssss. |
|
Kan iemand zijn profiel even wijzigen? Er staat "Junior member". Moet senior zijn... Sorry...dit flauwe geintje moest ff. Verder alle respect voor de oudgedienden binnen de scene! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Wij oudjes kunnen best wel voor onszelf op komen hoor... Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:En voor de jonge en middelmatige. |
|
quote:Weet ik ook wel Vond alleen dat hij onterrecht reageerde! Ik ben vroeger door m'n stiefvader wel eens meegenomen naar Motorhead, jaar of 10/11, vond het herrie toendertijd Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: En voor kleuters .. |
|
mijn eerste metal concert was ,Dynamo 91 ....METAL CHURCH!!!!!! |
|
't gaat hem om alle stijlen natuurlijk. heb de opkomst van de trash,death,crossover ook intens meegemaakt.en nu is het weer stoner,sludge en doom. aleen hoor je wel eens mensen zeggen,dat ze met het ouder worden niet meer naar dit soort muziek luisteren. ik heb er in elk geval nog niets van gemerkt. integendeel. |
|
Mijn eerste drie concerten waren Dynamo '93, '94 en '95 Zenial |
|
die optredens die je als eerste noemt, was ik helaas ook niet bij. zelfs ik ben daar een beetje te jong voor. tsja, dynamo, een gulden in een emmer gooien als intree, tuurlijk was ik daar. de eerste aardschokdag waar ik was, was met metallica, celtic frost, anthrax etc, 1987 dacht ik. m'n eerste rock-optreden was een optreden van normaal op een hokersdag(fanclubdag). normaal trad daar op, het was de tijd van deurdonderen. ikzelf was er (12 ofzo) met m'n broertje(9 ofzo). dat was in 1982, dacht ik. Oud Vuil. |
|
Mijn eerste metal concert was Sun Caged .. |
|
nostalgie is prettig als je wat oude festival/concert line-ups wilt zien moet je hier eens kijken: http://www.mariosmetalmania.com/Liveonstage.html heel veel heavy/rock en thrash, die gast heeft echt zoveel gezien! CROSSFIRE/VENGEANCE/BODINE/WARLOCK/SORTILEGE/SATAN/TOKYO BLADE DEATHROW/POSSESSED/VOI VOD dit soort zaken, niet meer leuk gewoon!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
hehehe helaas werd ik toen pas geboren kan niet meer als een oldschool Dark Angel poster van toen op de muur hangen helaas |
|
quote: inderdaad!!! zzz |
|
Mijn eerste metal-concert was Metallica ten tijde van de And Justice For All tour, in Leiden de Groenoordhallen... echt geweldig vondt ik dat. Stond daar als broekie van 14 met twee vrienden en een van hun vaders tussen allemaal hele stoere metalheads (we mochten niet alleen van onze ouders vandaar) maar wel mooi geweest!!! Baby-sit-metal-mee-gaan-ouder!!! Wel tof dat hij meeging, anders was ik nooit geweest... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 08-05-2004 17:27] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
heb het eerste optreden avn dimension se7en ooit gezien wel gaaf, vond het (destijds) klinken als sepultura, en destijds vond ik sepultura gaaf heb nog wel drumstokje van drummer op me kamer liggen moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
hehe mijn 1e metal cd: ook sepultura zzz |
|
Eerste concert Gods of Grind Tour in april 92 met Entombed, Carcass, Confessor ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |