IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : After Forever en We, the Gods 7 dec Volgende pagina
Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 08-11-2001 18:27 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

OK, wie gaan er allemaal 7 december naar dit concert in Hengelo??? Kunnen we Judge zien spelen en Amazing Floor zien bangen !!

Als je het mij vraagt is dit dé kans om een zware metalen meeting te houden. En omdat we er dan toch met grote getalen aanwezig zijn (toch!!) kunnen we meteen een muur maken bij After Forever aan het podium. Kijken of we het een heel concert vol kunnen houden!!!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2001 18:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Shera en ik gaan !
Word leuke meeting volgens mij !

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 08-11-2001 19:09 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

ALWEER een meeting.. pfffff..

God hates us all ! God hates us all !

mighty
Usericon van mighty
Posted 08-11-2001 19:24 by mighty Wijzig reactieProfiel van mightyQuote dit bericht

Ik ga ook, maar rijd jij dan nu een keer Jenje??

Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 08-11-2001 19:25 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

dag erna (8 dec) in alphen

Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!

Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 08-11-2001 20:13 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Vampire_girl en ik gaan ook.

3 concerten in 1 week, leuk.

Eerst Rammstein, dan After Forever en We, the Gods en tenslotte Marduk, Bal-Sagoth en Occult.

Heads I win, tails you lose

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2001 20:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2001 19:24 schreef mighty het volgende:
Ik ga ook, maar rijd jij dan nu een keer Jenje??

Als jij voor een auto kunt zorgen rijd ik wel
Ik heb nou eenmaal geen auto ..

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 09-11-2001 16:37 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2001 18:56 schreef Jenje het volgende:
Shera en ik gaan !

Ik niet denk ik...

Ten eerste is die avond in Groningen het Noordschok festival waar ik graag heen wil, en 9 december natuurlijk Opeth. Ten tweede heb ik heel erg weinig behoefte After Forever nog een keer te zien/horen.

Dead things grow from deep inside...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2001 16:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dan kom ik alleen met Mark
We kunnen ook wel een keer fietsen ..

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 09-11-2001 17:37 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2001 18:27 schreef Bintmeister het volgende:
OK, wie gaan er allemaal 7 december naar dit concert in Hengelo??? Kunnen we Judge zien spelen en Amazing Floor zien bangen !!

Als je het mij vraagt is dit dé kans om een zware metalen meeting te houden. En omdat we er dan toch met grote getalen aanwezig zijn (toch!!) kunnen we meteen een muur maken bij After Forever aan het podium. Kijken of we het een heel concert vol kunnen houden!!!

SInds wanneer gingen wij daar heen

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 09-11-2001 18:10 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

sinds dat dat een stoer concert in hengelo was en wij daar dan toch bij ons ouders zitten

en wij judge toch nog een keer live in action wilde zien, kan uitermate goed met floor als afsluiting!!

[Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 09-11-2001 18:23]

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 09-11-2001 20:30 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ok... wist alleen niet dat we dan in Henbgelo zouden zitten ...

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 09-11-2001 20:33 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Wie gaan er dan allemaal naar Marduk, Bal-Sagoth en Occult 9 december ook in metropool.

Linknl, Vampire_girl, een collega van mij en ik iig.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 1:02 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik ga ook. Lang leven het vriendje dat het kaartje voor me gaat kopen
Zie ik We, the Gods ook weer eens

[Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 13-11-2001 1:05]

bla...bla...bla...

HagratH
Usericon van HagratH
Posted 13-11-2001 1:07 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

quote:
Op 13 november 2001 1:02 schreef Lady Rose het volgende:
... Lang leven het vriendje dat het kaartje voor me gaat kopen ...

Ik hoop het voor hem..

Please give blood. Vampires are an endangered species!

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 10:59 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

ah dat doet ie vast wel

bla...bla...bla...

HagratH
Usericon van HagratH
Posted 13-11-2001 13:54 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

Gelukkig maar dan...

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 16-11-2001 12:45 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Hmm ik heb nog nix gehoord van een kaartje voor 7 dec. Maar ik ga alvast op 24 nov. Dan speelt me broer mee met Annatar. Dus komen kijken mensen in Delft

bla...bla...bla...

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 17-11-2001 2:22 by Bintmeister Profiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik vind alleen wel dat iedere langharige (en iedere andere gewillige) vlak voor het podium moet staan bangen!! Lijkt me echt een cool gezicht als we een synchroom-headbang-muur kunnen maken!!!

After Forever

[edit] Dubbele smilies[/edit]

[Dit bericht is gemodereerd door Fire op 17-11-2001 14:17]

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 17-11-2001 2:23 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

alleen ff zeer klote dat die spaties het niet doen... Had ik alles mooi neergezet met spaties, wordt alleen weer helemaal naar links gezet

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 17-11-2001 2:23 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

oeps quote gebruikt ipv edit...

[Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 17-11-2001 2:24]

HagratH
Usericon van HagratH
Posted 17-11-2001 14:12 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

Ik heb al kaarten gehaald..

Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 17-11-2001 14:14 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Vampire_girl ook voor ons.
En tegelijk ook voor Marduk twee dagen later.

HagratH
Usericon van HagratH
Posted 17-11-2001 14:16 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

hmmja marduk 2 dagen later... ik las het....

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 19-11-2001 11:42 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Yes..ik hoor net dat mijn lief ook een kaartje voor mij heeft geregeld

bla...bla...bla...

Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 02-12-2001 22:29 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Wanneer komt AF een kertje in de buurt van Rotterdam?

Een Tattoo The Planet-gebeuren met After Forever, The Gathering, Within Temptation, Tristania en Nightwish zou ook niet verkeerd zijn overigens.

Bring The People Together

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com