![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Shera en ik gaan ! Word leuke meeting volgens mij ! ![]() |
|
ALWEER een meeting.. pfffff.. God hates us all ! God hates us all ! ![]() |
|
Ik ga ook, maar rijd jij dan nu een keer Jenje?? ![]() |
|
dag erna (8 dec) in alphen Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! ![]() |
|
Vampire_girl en ik gaan ook. 3 concerten in 1 week, leuk. Eerst Rammstein, dan After Forever en We, the Gods en tenslotte Marduk, Bal-Sagoth en Occult. ![]() ![]() Heads I win, tails you lose ![]() |
|
quote: Als jij voor een auto kunt zorgen rijd ik wel Ik heb nou eenmaal geen auto .. ![]() |
|
quote: Ik niet denk ik... Ten eerste is die avond in Groningen het Noordschok festival waar ik graag heen wil, en 9 december natuurlijk Opeth. Ten tweede heb ik heel erg weinig behoefte After Forever nog een keer te zien/horen. ![]() Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
Dan kom ik alleen met Mark We kunnen ook wel een keer fietsen .. ![]() |
|
quote: SInds wanneer gingen wij daar heen ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
sinds dat dat een stoer concert in hengelo was en wij daar dan toch bij ons ouders zitten ![]() en wij judge toch nog een keer live in action wilde zien, kan uitermate goed met floor als afsluiting!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 09-11-2001 18:23] ![]() |
|
Ok... wist alleen niet dat we dan in Henbgelo zouden zitten ... ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Wie gaan er dan allemaal naar Marduk, Bal-Sagoth en Occult 9 december ook in metropool. Linknl, Vampire_girl, een collega van mij en ik iig. Heads I win, tails you lose ![]() |
|
Ik ga ook. Lang leven het vriendje dat het kaartje voor me gaat kopen ![]() Zie ik We, the Gods ook weer eens ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 13-11-2001 1:05] bla...bla...bla... ![]() |
|
quote: Ik hoop het voor hem.. Please give blood. Vampires are an endangered species! ![]() |
|
ah dat doet ie vast wel bla...bla...bla... ![]() |
|
Gelukkig maar dan... Please give blood. Vampires are an endangered species! ![]() |
|
Hmm ik heb nog nix gehoord van een kaartje voor 7 dec. Maar ik ga alvast op 24 nov. Dan speelt me broer mee met Annatar. Dus komen kijken mensen in Delft ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
ik vind alleen wel dat iedere langharige (en iedere andere gewillige) vlak voor het podium moet staan bangen!! Lijkt me echt een cool gezicht als we een synchroom-headbang-muur kunnen maken!!! After Forever ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [edit] Dubbele smilies[/edit] [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 17-11-2001 14:17] ![]() |
|
alleen ff zeer klote dat die spaties het niet doen... Had ik alles mooi neergezet met spaties, wordt alleen weer helemaal naar links gezet ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
oeps ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 17-11-2001 2:24] ![]() |
|
Ik heb al kaarten gehaald.. Please give blood. Vampires are an endangered species! ![]() |
|
Vampire_girl ook voor ons. En tegelijk ook voor Marduk twee dagen later. Heads I win, tails you lose ![]() |
|
hmmja marduk 2 dagen later... ik las het.... Please give blood. Vampires are an endangered species! ![]() |
|
Yes..ik hoor net dat mijn lief ook een kaartje voor mij heeft geregeld ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
Wanneer komt AF een kertje in de buurt van Rotterdam? Een Tattoo The Planet-gebeuren met After Forever, The Gathering, Within Temptation, Tristania en Nightwish zou ook niet verkeerd zijn overigens. ![]() ![]() ![]() Bring The People Together ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |