|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Shera en ik gaan ! Word leuke meeting volgens mij ! |
|
ALWEER een meeting.. pfffff.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
Ik ga ook, maar rijd jij dan nu een keer Jenje?? |
|
dag erna (8 dec) in alphen Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Vampire_girl en ik gaan ook. 3 concerten in 1 week, leuk. Eerst Rammstein, dan After Forever en We, the Gods en tenslotte Marduk, Bal-Sagoth en Occult. Heads I win, tails you lose |
|
quote: Als jij voor een auto kunt zorgen rijd ik wel Ik heb nou eenmaal geen auto .. |
|
quote: Ik niet denk ik... Ten eerste is die avond in Groningen het Noordschok festival waar ik graag heen wil, en 9 december natuurlijk Opeth. Ten tweede heb ik heel erg weinig behoefte After Forever nog een keer te zien/horen. Dead things grow from deep inside... |
|
Dan kom ik alleen met Mark We kunnen ook wel een keer fietsen .. |
|
quote: SInds wanneer gingen wij daar heen Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
sinds dat dat een stoer concert in hengelo was en wij daar dan toch bij ons ouders zitten en wij judge toch nog een keer live in action wilde zien, kan uitermate goed met floor als afsluiting!! [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 09-11-2001 18:23] |
|
Ok... wist alleen niet dat we dan in Henbgelo zouden zitten ... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Wie gaan er dan allemaal naar Marduk, Bal-Sagoth en Occult 9 december ook in metropool. Linknl, Vampire_girl, een collega van mij en ik iig. Heads I win, tails you lose |
|
Ik ga ook. Lang leven het vriendje dat het kaartje voor me gaat kopen Zie ik We, the Gods ook weer eens [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 13-11-2001 1:05] bla...bla...bla... |
|
quote: Ik hoop het voor hem.. Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
ah dat doet ie vast wel bla...bla...bla... |
|
Gelukkig maar dan... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Hmm ik heb nog nix gehoord van een kaartje voor 7 dec. Maar ik ga alvast op 24 nov. Dan speelt me broer mee met Annatar. Dus komen kijken mensen in Delft bla...bla...bla... |
|
ik vind alleen wel dat iedere langharige (en iedere andere gewillige) vlak voor het podium moet staan bangen!! Lijkt me echt een cool gezicht als we een synchroom-headbang-muur kunnen maken!!! After Forever [edit] Dubbele smilies[/edit] [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 17-11-2001 14:17] |
|
alleen ff zeer klote dat die spaties het niet doen... Had ik alles mooi neergezet met spaties, wordt alleen weer helemaal naar links gezet |
|
oeps quote gebruikt ipv edit... [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 17-11-2001 2:24] |
|
Ik heb al kaarten gehaald.. Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Vampire_girl ook voor ons. En tegelijk ook voor Marduk twee dagen later. Heads I win, tails you lose |
|
hmmja marduk 2 dagen later... ik las het.... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Yes..ik hoor net dat mijn lief ook een kaartje voor mij heeft geregeld bla...bla...bla... |
|
Wanneer komt AF een kertje in de buurt van Rotterdam? Een Tattoo The Planet-gebeuren met After Forever, The Gathering, Within Temptation, Tristania en Nightwish zou ook niet verkeerd zijn overigens. Bring The People Together |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |