|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Koop Aldi shag, mijn huisgenoot is een zwerver en rookt het ook. |
|
quote:Hmz, klopt niet helemaal: quote:That's better. De Slachtoffers Der Staat [in dit geval de rokers] zijn vervolgens de catagoriseren in 2 groepen: -Mensen die het kut vinden dat ze misbruikt worden door de staat vanwege hun zwakte [de verslaving]. Hiertoe behoren onder meer de topikstarter. -Mensen die er totaal geen flikker om geven hoeveel hun primaire levensbehoefte hen kost. Hieronder vallen onder ander ik. |
|
quote: Je weet het leuk te brengen hoor En nou niet meer zeiken, tuurlijk kies ik voor de goedkopere weg, als die aangeboden wordt.. Mijn enige vraag was, of mensen hier wel eens iets over gehoord hebben of er ervaring mee hebben.. Tsk, ik ga me echt niet schamen omdat ik rook ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Misschien dat jij er geen flikker om geeft omdat je geld van de staat krijgt en er zelf voor niet hoeft te werken. Anderen moeten er wel degelijk voor geld verdienen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik heb toch echt eerst moeten werken om het voor elkaar te krijgen om geld te krijgen en er niet voor te werken. |
|
Ik dacht dat het een tijd geleden op het nieuws was dat die websites allemaal gesloten werden, maar ik weet niet meer precies wat ze erover zeiden. Maar je kan inderdaad naar het buitenland gaan om sigaretten te kopen, zoeken naar online adressen of goedkope shag gaan roken om goedkoper uit te zijn. Wat die adressen zijn weet ik trouwens niet. |
|
quote:Nekschot. |
|
quote: Ik wel, staat in mijn openingspost En naar 't buitenland ga ik voorlopig niet (mja, als je Duitsland niet meetelt).. En goedkope shag ga ik niet roken, heb m'n eigen merk (Chesterfield) .. Wil dus gewoon goedkope Chesterfieldjes ergens kunnen halen (als dat mogelijk is).. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Werken is goed voor een mens.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Je hebt nu toch ook van die speciale busreizen naar Limburg omdat daar de sigaretten zoveel goedkoper zijn ofzo? Maar goed , dat las ik in de telegraaf en dan weet je het nooit zeker. |
|
quote: Luxembourg bedoel je? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Lees gewoon voor de grap 't topik eens door. |
|
quote: quote: Luxemburg dus Limburg heeft niet zoveel zin En nee, ik ben nog net niet zo kansloos dat ik tussen een stel geelgevingerde, long-uit-hoestende verstokte rokers in een bus richting Luxemburg ga.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Verschil is dat die CDs niet over de grens gesmokkeld worden I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:En het topik er gewoonweg niet over gaat? |
|
quote: Dan zou ik inderdaad proberen om ze op die websites te bestellen, maar ik ken verder helaas niemand die er ervaring mee heeft. Met andere woorden, deze post is enorm nutteloos. |
|
Geel van het vingeren? Krijg nou wat. |
|
quote: Geloof niet dat 't Slechtheid daarom gaat.. En mij trouwens ook niet.. Plus dat je dit soort dingen mág invoeren, alleen helaas niet in sloffen tegelijk ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: limburg, luxemburg.. een pot nat |
|
quote:Binnen de EU is 't geloof ik 2 sloffen in de verpakking, of 4 sloffen los [40 pakjes dus]. |
|
quote: Confronterend he, de waarheid? Het is alleen maar een vergelijking om te laten zien dat ik uiteraard niet de enige ben die primaire danwel secundaire levensbehoeften het liefst zo goedkoop mogelijk houdt, zodat er geld overgehouden wordt voor andere dingen ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja, zoiets is 't geloof ik wel. Ben een keer naar Hongarije én een keer naar Tsjechië op vakantie geweest, toen heb ik ook twee sloffen meegenomen geloof ik.. Dat mocht ook gewoon, plus dat ik een paar niet-rokende vriendinnen had, waar ik dus ook heel makkelijk een slof in de tas had kunnen stoppen.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Skitzoid haar tante heeft vanuit België voor mij een slof Samson meegebracht. Scheelt fucking 95 pleurocent per pakje. Stelletje afzetters hier En als deze leeg is weer effe een slof of 2 inslaan op Schiphol want dat ga ik net redden als het goed is |
|
Ik weet niet of dat importeren wel zo'n goed idee is... Sigaretten smaken toch anders, afhankelijk van waar ze vandaan komen, of niet? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |