|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat staat er aan merchandising? |
|
Van de merch van de andere bands ben ik niet op de hoogte (wellicht dat je de Verderf kotsemmer kunt aanschaffen). Iig heeft Sanguinary cd's, nieuwe shirts en girlies te koop. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Nice Dit jaar beginnen jullie wel op tijd? |
|
Dat kan ik niet garanderen, maar we spelen wel aanzienlijk eerder dan vorig jaar. Dus je kunt Sanguinary met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aanhoren deze keer. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Vandaag dus! Vanaf station Groningen ieder half uur een trein richting Sodom. Daar uitstappen en de straat over steken en ziet: u bevind zich in de Vastloper waar allerlei fijne herriebands spelen ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Was weer tof .. Verderf heerschte gruwelijk (voelt verkrampte nekspieren) |
|
Verderf viel mij idd ook helemaal niets tegen. Vet! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Zekers! Aliennation heb ik gemist, waren die als eerste? Wij kwamen toen Retardead begon binnen |
|
CUBY and The Blizzards! Die zijn heerschend. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Verderf, die spelen toch van die ultra zware en supertrage headbang doom death ? Of heb ik weer eens zitten slapen toen iemand me dat vertelde |
|
nee dat klopt erg tof live |
|
@Jenje: als je met de Retardead binnen kwam, had je Alienation gemist. 'k Vond het wel een toffe band (al is hardcore niet mijn ding) ze hadden wel aparte ritmes. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |