|
Auteur: |
|
|
Haha, wat een enorm vette flyer! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
smokey kicks a$$ |
|
Haha leuke flyer ja, Carnal Forge tot dan, denk wel eerder maar dat doet er niet toe Immortal Pride |
|
Waar de neuk ligt Lintelo? Nja, iets in de achterhoek kan nooit heel ver van hier zijn ..."Hate can only create more hate"... |
|
vazal had bijna een drummer uit de achterhoek (ff reclame maken nu Hwoelf f toch gebanned is ) uit dinxperlo nog wel hahahahahaha [Dit bericht is gewijzigd door nattedroom op 09-05-2004 5:02] moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
quote: lintelo ligt tussen aalten en varseveld. |
|
Zelfs ik wist niet waar Lintelo ligt :S Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ivarca? daar hebben ze toch ook gaye kinderdisco's? "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: erhm, jah hebben ze wel een tienerdisco op de vrijdagavond maar het is de enigste keet in omgeving van aalten waar er metal wordt gedraait op de zaterdag, en bier is cheap dus zo gay vind ik dat niet |
|
o ik dacht dat dit ging over metalbands uit de achterhoek, niet dus. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-05-2004 12:15] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
grindustry komt uit de achterhoek |
|
Haha toffe flyer! Maar ik heb geen idee waar het ligt? |
|
|
|
Dank je! |
Index / Concerten |