|
Auteur: |
|
|
Deze eerste editie gaat door op ZATERDAG 15 MEI in JH De Nartist te Temse. De bands die die avond zullen spelen zijn: Lemuria, Creature & Liar of Golgotha. grote affiche (om zelf af te drukken): klik hier Info over de bands + samples: Lemuria (Bel) Creature (Bel) Liar of Golgotha (NL) De banner (plz support us): JOC de Nartist Hoogkamerstraat 1 9140 Temse België (niet ver van sint-niklaas & Hulst(nl)) [Dit bericht is gewijzigd door MoReNo op 10-05-2004 11:13] |
|
Lemuria ik geraak er alleen niet. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Lemuria én Creature? Vermoeiend voor sommige mensen niewaar? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: hehe inderdaad, de zanger van lemuria/bassist van creature gaat een harde avond tegemoet. Anyway, ik hoop dat er wat volk zal komen opdagen! Liar of golgotha treedt nu eenmaal niet elke week in België op! |
|
quote: |
|
quote: Ik moet Niklaas (zanger lamuria) nog geld van de demo. Njah, andere keer dan maar. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: neenee doe dat deze zaterdag maar, als je Lemuria goed vindt, weet je niet wat je gaat missen bij Liar of Golgotha ;-) |
|
quote: Geen vervoer. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Vanavond!!! Joc de Nartist Hoogkamerstraat 1 9140 Temse België |
Index / Concerten |