|
Auteur: |
|
|
De supportact's bij Suffocation, die op 10 Juni in Metropool spelen, zijn bekend. INSISION - uit Zweden DEMENTOR - uit Slowakije DISGORGE - uit Mexico kaarten kosten 13 euro en je kan reserveren op: www.metropool.nl/reserveren.php |
|
Ik ken er niks van. [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 10-05-2004 16:40] .. |
|
ik ook niet, behalve Disgorge (Mex) dan... [Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 10-05-2004 17:29] This is Zodiac speaking... |
|
Jammer dat het niet disgorge USA is Maar Suffocation zal vast wel in meer plekken komen ... |
|
quote: Dementor, bestaat dat nog??? Wel jammer, ik had Hatred neergezet als support-act. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Cool, een apart topic voor 'Suffocation in Metropool' en 'de support bands van Suffocation in Metropool'.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1343578 ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Adam Smith een van de grootste denkers ooit was een groot voorstander van 'division of labour'. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Precies! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Allebei lekker brute, beetje melodische death metal. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Overigens is het de Amerikaanse disgorge, niet de Mexicaanse |
|
ARGH! Die heerschen |
|
Bruce Banner |
Index / Concerten |