|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
MSN ja... nvs707@hotmail.com (kweet dat mail hier vermelden gevaarlijk is voor spam, maar da adres gebruik ik toch alleen maar voor MSN... me andere woorden, I don't care, enne, nie naar da adres mailen, da lees ik toch nooit ) |
|
Ik heb je toegevoegd iig .. |
|
Okee, dat zie ik vanavond dan wel... (zit op men werk) |
|
k |
|
ik heb net 2 kutnummers gedownload. een was instrumentaal, bij de andere werd er een of andere saaie melodie gezongen door een iemand. HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
En.. hoe vindt ge hem, Jenje? :D |
|
lekker |
|
1 December in Atak! http://www.myspace.com/mediaevalbaebes |
|
Oh dat is gaaf, wie gaat er mee? edit: Oh, ik zie ze ook op Castlefest. Had ik nog niet eens gezien. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-05-2007 19:04] |
|
Is dit net zoiets als de Pussycat Dolls? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ja, maar dan anders. |
|
Goh, interessant ... lang niet meer geluisterd deze groep, toch maar weer eens doen ... |
|
net weer eens aan het luisteren naar The Mediaeval Baebes, wat is het toch een leuke band Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Echt weer van die typische bewuste-huisvrouwen-meuk; kitch alert! Zonder Photoshop zijn ze bovendien ook nog zo lelijk als de pest. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: dan heb je ze nog nooit live gezien, live heerschen ze echt wel Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Aiaiai!! Dit is iets om bloedzenuwachtig van te worden! Dit heeft niets te maken met een fatsoenlijke interpretatie van middeleeuwse muziek a la estampie of het unicorn esemble. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Live kunnen ze nog iet of wat meevallen, dat wil ik geloven; maar het wat hun myspace-gedoe aanbiedt.. nix hoor. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |