|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Lekkere sfeerverlichting, kaarsjes helpen wel bij 'het gevoel' |
|
Meestal werk ik, dus is het andersom, muziek ondersteunt werk. Maar anders: op de grond zitten luisteren in het donker. |
|
Ondersteuned materiaal.. hmm... als ik echt ga zitten voor een album, dan pak ik meestal ook de teksten erbij.. Kom je toch een stuk meer in de muziek terecht.. (Als teksten noors/zweeds zijn wordt dit natuurlijk lastiger.. maar toch)... |
|
bier en iets te roken.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Bier en sfeerverlichting. Heads I win, tails you lose |
|
Al doe ik de combinatie bijna nooit desalniettemin; blowen en muziek gaan goed samen! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-11-2001 4:09] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: wou ik dus ook net zeggen!!! Biertje er bij en chillen......als je stoned bent klinkt de muziek ook heel anders...of juist heeeeel intens.....ik heb ook wel dat als ik stoned ben en ik hoor een band die ik niet ken...dat ik dan denk, Fuck wat vet!!!later hoor je het dan nuchter weer en denk je damn wat een ruk plaat!(heb ik niet vaak trouwens!!) [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 09-11-2001 14:35] Suck my piss |
|
quote: Heb je dat niet andersom dan? Dat je opeens een Slipknot CD vet gaat vinden Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Asboluut! Ik maak zelf overigens wel geregeld gebruik van deze combinatie... Dead things grow from deep inside... |
|
beetje drank doet wonderen |
|
Ligt er aan wat voor muziek 't is. Meestal gewoon stilzitten en luisteren. En hopen dat niemand je stoort. Maar zoals ik zeg het verschilt per muziek soort. Sommige muziek heeft een spelciale behandeling nodig, zoals bijvoorbeeld Wongraven of Ulver (nieuw spul dan he). Daar MOET je ECHT naar luisteren... |
|
lyrics en oliebrander Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote: neej gelukkig geen last van.....dat kan alleen als je coke of crack rookt. Suck my piss |
|
Gedempt licht of kaarsen,een lekkere fles wijn of goed bier en een safke... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
hangt van de muziek af, maar heel fijn is: in het donker zitten met alleen een kaarsje aan, lekker tegen de ander aanhangen en dan maar luisteren... No regrets and no remorse... |
|
Bier en katjang pedis nootjes Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: My sentiments exactly! Conclusie; nooit stoned in de platenzaak aan de koptelefoon hangen!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heel veel theelichtjes (gemiddeld 30), een lekker glas wijn, sigaretje en een dik boek. the only pleasure is pain |
|
Liefst bos, frisse lucht en vuur... maar openbaar vervoer by night kan ook wel leuk zijn... |
|
quote:30 theelichtjes? Zoveel geld heb ik niet eens! |
|
quote: Ik heb een keer voor een speciaal iemand een stuk of 120 theelichtjes op m'n kamer aangestoken. Dat geeft best wel veel licht! En het is best wel warm! |
|
Tjah... ik zet gewoon mn muziek aan, soms boekje met teksten... maar ik zie mezelf nou niet echt kaarsjes aansteken e.d.... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: 120?? Daar ben je vast een 'kleine' eeuwigheid mee bezig geweest. Het klopt wel dat theelichtjes best nog veel licht afgeven, en warmte ook. [on-topic]Ik brand ook vaak wierook als ik muziek draai[on-topic] [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 10-11-2001 13:08] the only pleasure is pain |
|
quote: Zo gek duur zijn theelichtjes ook weer niet, je moet alleen even opletten waar je ze koopt. the only pleasure is pain |
|
Ik vind gewone kaarsen veel mooier. Maar je hebt gelijk, theelichtjes zijn niet duur. En beneden in de kast ligt een hele zak vol... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |