|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
komen eigenlijk geen bands die op deze site interesant zijn. maar als het mooi weer is ga ik er zeker weer heen. |
|
peter pan speedrock kan altijd wel lache zijn. Misschien dat ik dit jaar toch maar weer ga. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Positief denken: Het is wel een verbetering ten opzichte van vorig jaar. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Joah, ik ga d'r wel heen. Al is het niet om de line-up. Maar he, het wordt lekker weer, en er is Dommelsch. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Peter Pan is gaaf. Ik ben erbij! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
ken alleen maar peter pan en gathering, is de rest allemaal trance ofzo? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
het is toch een gratis festival? wat zeikte men dan! als je kan ga dan |
|
Wellicht ga ik het festival missen. Wel jammer, had graag The Gathering weer gezien. Wanneer is het festival ook al weer? Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
http://www.parkpop.nl/ 27 juni, zondag a.s. dus. ( dan zit je al op Rhodos, toch?) *kuch*offtopic*kuch*: msn??? Bruce Banner |
|
quote: YESSS!!!! Rhodos!!! Drie weken!! quote: *hoest*there dude*hoest* [Dit bericht is gewijzigd door Turoliéva op 21-06-2004 23:40] Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
Peter Pan Speedrock! Ik ben er vast wel. |
|
Neen, ik zal er niet bij zijn. Hoewel het wel een poos geleden is dat ik Peter Pan gezien heb. I am the 1%. |
|
Ik wilde wel gaan kijken maar helaas valt het tegelijk met Graspop. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: CARA? |
|
This is Zodiac speaking... |
|
5 minuten lopen, en het ies graties! dus erheen. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 23-06-2004 20:58] |
|
ik ga er ook heen, ik wil the gathering zien |
|
Titel kan nu veranderd worden in Parkpop 2005.. Weet iemand welke bands er komen op de site zelf staat niks. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 18-03-2005 15:15] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hey, fuck niet met Cara! En ik ga niet naar Parkpop. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ik wel: gratis + dichtbij= Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ja, vind het wel jammer. Voor mij is het toch best een eindje karren, en dat maakt het dan wel weer duur. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ja, als je met de trein of zo moet kan ik me voorstellen dat je er geen zin in hebt, ik ga op de fiets. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
hehe parkpop zit altijd zo vol met hippies en ander stinkend tuig. maarja er is bier enzo. |
|
quote: Precies, wat moet je anders doen? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
KILLING JOKE !!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |