|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Morgen avond in Tilburg Little devil dus.. wegens ziekte van 1 van de gitaristen. Helaas. |
|
Helaas... |
|
jammer |
|
Jakkiebah! Dat is echt minder, nu weet ik niet meer hoe ik mijn vrijdagavond moet spenderen Waag eens een dansje! |
|
't was wel handiger geweest 't in dit topic te zetten: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1254281 |
|
Slotjuuuhhh!!! Groeten aan Little Devil en aan mama Waag eens een dansje! |
|
Mooi, valt deze optie voor dit weekend af. |
|
Nee Gonnie doe niet zo gemeen |
|
Zeg het ze! Life doesn't get much better than this! |
|
Okay, wereldvrede en een kusje voor Little Devil en H-K Waag eens een dansje! |
|
quote: yay! (hmmz, 10 minuten kansarm gedrag en al een kusje, mischien toch eens tijd voor een attitude adjustment ) Life doesn't get much better than this! |
|
okeej kusje trug dan, voor allebei dan maar |
|
Kusje aan Carnagath, beterschap voor Altar en groeten aan Helmet of Beli die dit topic gaat sluiten en succes voor MorningRise die nu haar vrijdagavond anders moet indelen. Cheers! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ow, dit is het lultopic? In dat geval wil ik de groetjes doen aan alle lieve schattige boomknuffelende greenpeace hippies!! Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Stigma! Nix! Jullie krijgen de groeten van H-K! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ow, in dat geval laat ik mijn ware mening over greenpeace hippies, fantasieen over omvallende geknuffelde bomen en tankers die net niet meer kunnen stoppen voor het activistenrubberbootje maar achterwege Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Snelweg voor iedereen! Olietankers alom om de brandstofprijzen te dumpen! Bomen staan in de weg! Yeah! (Beli, waky waky...) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Owjee, nu kan ik zwolle niet meer in nu ik de lokale greenpeace steunsters beledigd heb? Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Wat willen ze doen, je insmeren met eieren? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Voor je het weet word je gewurgd met zo'n arafat sjaal. En ze schijnen banden te hebben met kwelgeest.. daar wil je natuurlijk gene ruzie mee!! Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Nee, die pacifist! Voor je het weet gaat ie pamfletten printen op hergebruikt papier! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Klopt! En de vogelnestjes in zijn al 3 jaar niet meer gewassen haar, welk kraakpand heeft nog een douche tegenwoordig, zitten vol met valse vredesduiven! Hippies zijn eng, ik vermoed nog altijd dat het een geheime cult is, vrede propaganderen en dan de macht overnemen als iedereen in de verhalen over koetjes, kalfjes en moslims die eigenlijk alleen maar een kopje thee willen geloofd. Life doesn't get much better than this! |
|
Helaas! |
|
Precies, alle wapens de wereld uit en als niemand nog een wapen heeft blijken zij nog iets achter de hand te hebben waarmee je brood kan smeren! Ik vertrouw ze in geen geval. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Klopt! Ik stel kampen voor waar ze verplicht moeten douchen (maar dan met water, die stank die er omheen hangt laat geeneens gas toe vrees ik) Of we sturen ze naar de stad Kampen, daar kan geen kamp tegenop. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |