|
Auteur: |
|
|
Damn, wat een kutstreek. Ik zou een klacht indienen (bezwaarschrift). Best kans dat u dan toch gelijk krijgt. Dead things grow from deep inside... |
|
Of gewoon een coctail (type molotov dan wel he!) naar binnen flikkeren... Oh, en dan alsnog een bezwaarschrift indienen. |
|
Eerst een steen door de ruiten tyfen, die coctails zijn nogal breekbaar. 1/3 deel diesel, 2/3 deel benzine, of beter nog, nafta (zippo-peut.) Succes en laat horen hoe het ging! ( en doe de belasting de groeten.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Misschien hou ik nog een atoombom over van het bombardement op sinterklaas. Dus dan kan ik die gebruiken. Of beter nog: Wachten tot sint bij Amicon op bezoek gaat! |
|
Een coctailtje zou vast een stuk bevredigender zijn, maar ik denk dat als u hier vanaf wilt dat niet zo'n goede optie is. Ik neem aan dat u een contract heeft moeten tekenen en daar een exemplaar van meegekregen hebt. Als daar als begindatum 2002 staat heeft Amicon iig geen grond hiervoor, en weet ik zeker dat u dmv een duidelijke brief met een kopie van het contract dit recht kunt zetten (ik heb dagelijks met dit soort situaties te maken, hier gaat ook heel erg veel fout, en ik mag dan als klantenservice zijnde het probleem oplossen). Dead things grow from deep inside... |
|
Die brief zouedn ze me geloof ik toesturen... |
|
Er bestaat zoiets als de consumentenbond, en die hebben ook een afdeling rechtshulpbijstand of iets dergelijks, zou daar maar eens informeren, of laten informeren door iemand mocht je hier lid van moeten zijn voor info.. Mocht dit niet helpen, dan volgt hier het recept voor Napalm (of in ieder geval iets teringkleverigs wat niet gemakkelijk uitgaat en heftig fikt): Men neme iets zeer zuurs (of heet dat nou juist basisch? , weet het even niet, scheikunde is te lang terug voor mij) zoals TINNER of BENZINE.. Men neme een grote hoeveelheid PIEPSCHUIM, en brokkelt dit in kleine stukjes... let wel, voor een blikje Tinner heb je al snel een halve vierkante meter piepschuim nodig.. dit lost namelijk op.. LOL .. |
|
TOTAL DEATH! Dat is wat ik hun toewens... Maar eigenlijk is het niet het probleem met Amicon. Het gaat er om dat de hele maatschappij zo ingesteld is. Ben al eens door IB belazerd, of in ieder geval ze hebben smiechterig gedaan. Bij deze ben ik er van overtuigd (was ik eigenlijk al, maar op een minder agressieve manier) dat alle mensen kut zijn en je alleen maar willen naaien. |
|
Ik heb nog wel een copie van het zwarte kookboek liggen. staan vele oplossingen in. |
|
Ik denk dat het weer eens een mooi voorbeeld is van de fouten die gemaakt worden in grote organisaties en waar de klant dan vervolgens de dupe van is. Dit soort dingen zijn zoals ik al zei voor mij aan de orde van de dag, en ik weet dat veel van dit soort dingen met een klein beetje moeite en overredingskracht meestal wel op te lossen zijn. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik heb geen problemen met de Amicon. Net 75% terug gehad, van de kosten, van een Enkelbrace. Heads I win, tails you lose |
|
quote:Zo weinig, afzetters |
|
Wat een klotenzooi... ik heb ook vaak gezeur met Amicon en vooral met de IBG (Informatie Beheer Groep -studiefinancieringen, lesgeld etc.)...stelletje eikels bij elkaar. Alles gaat fout. |
|
Ik was eigenlijk van plan om in 2002 over te stappen van Unive naar Amicon, maar nu ik jou verhaal zo lees zie ik daar toch maar vanaf. (Ik heb eigenlijk nooit problemen met Unive, alles word netjes afgehandelt en ik hoef nooit bij te betalen.) the only pleasure is pain |
|
whatever you do; Ga niet naar GEOVE! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Idd. altijd een bezwaarschrift indienen (en op tijd) anders hang je sowieso. Heb jaren in de advocatuur gewerkt en ook veel van dit soort dingen gezien. No regrets and no remorse... |
|
Hey schat, Ik heb nog steeds erg medelij met je hoor. Je kunt dat geld beter uitgeven aan bier ect. Als je wilt vechten kan je me altijd bereiken. je hebt mijn nummer. Ga je ook nog naar de x-mass party? xx je geheime minnares. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Bedankt mensen. Ik ga zo langs bij Amicon, om eens te kijken wat er gebeurd is. Denk niet dat ik gelijk krijg, maar je weet maar nooit. Positief punt: Ik krijg wel over de dubbelbetaalde periode het geld van m'n particuliere verzekering terug. Weet niet hoeveel dat is, maar 't is toch iets. Hoop alleen dat dat dan niet volgend jaar gaat worden. Cad, als 't op een rel komt mag je meedoen. Maar ik ga zeker naar xmass party. Alleen dus nog effe een kaartske halen. je geheime minnaar |
|
nieuwe ZM-Liefde??? MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Hey vargen, als sinterdinges voorbij is mag ik dan die sinterklaas zien die je voor bij de sound heb gemaakt. Linda was er erg blij mee. 'k ga in het nieuwe jaar samen met Linda een dagje uit trekken om ons te laten tatoeeren ('k heb geen trema in de aanbieding helaas) we gaan eerst shoppen, dan spierverslappers eten dan naar de tatoe man en dan stoer zijn in de escape. Goed plan he!jaja. Om even on topic te blijven nog verder iets gehoord van amicon? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
lekker boeiend |
|
Hee Cadaveria ik hoorde 't van dat tattoeeren. Ben niet zo'n fan van tattoos, en al helemaal niet van spierverslappers waar je dood aan kan gaan (hartstilstand). Maar goed, veel plezier. |
|
Hey Vargen.. hoe is dit nou afgelopen eigenlijk? |
|
Je was in 2001 dus wel gewoon verzekerd? |
Index / Algemeen |