IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Sunn 0))) - White 1 Volgende pagina
filosofem
Usericon van filosofem
Posted 15-05-2004 20:45 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Waar de eerste albums van deze doom-sludge-feedback-drone-band nog vrij standaard (al lang geleden uitgepoept door Earth) waren:

1. The Grimmrobe Demos, 1999
2. ØØ Void, 2000
3. Flight Of The Behemoth, 2002

Wordt met album nummer 4 in mijn opinie iets unieks neergezet, en wil dit niet onopgemerkt voorbij laten gaan:

The fourth album from hella-doom sludge-throwers STEVE O'MALLEY (ex-BURNING WITCH, current LOTUS EATERS & KHANATE) and GREG ANDERSON (GOATSNAKE). Conceived during August 2002 with comrades JOE PRESTON (THRONES, THE WHIP, ex-MELVINS) and RUNHILD GAMMELSAETER (THORR'S HAMMER) at the Magnetic Park studios (curated by the heroic REX RITTER of Fontanelle/ex-Jessamine), and aided by the band's English supporter and Wodanic underground cult figure JULIAN COPE through his composition and oratorial performance on the incredible "My Wall" ode. Witness the expansion of doom fission.

Een sinister werkstukje, een soort mix tussen sludge en de composities van Godspeed You! Black Emperor .... Verder valt 't niet te beschrijven.

Sunn 0))) - White 1



1. My Wall 25:16
2. The Gates of Ballard 15:32
3. A Shaving of the Horn that Speared You 17:52

Dit jaar schijnt White 2 uit komen. Iemand daar als iets van gehoord?



JelmerB
Usericon van JelmerB
Posted 15-05-2004 20:48 by JelmerB Wijzig reactieProfiel van JelmerBQuote dit bericht

Nee, en om eerlijk te zijn is deze band voor mij volgens mij compleet een onbekende.


André Hazes leeft!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-05-2004 21:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hmm...klinkt goed. Ik heb er nog niks van gehoord maar misschiend dat het te koop zal zijn a.s. week bij Khanate.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Bolverhker
Usericon van Bolverhker
Posted 20-05-2004 16:49 by Bolverhker Wijzig reactieProfiel van BolverhkerQuote dit bericht

Check www.ideologic.org voor info betreffende White 2...

Veelbelovend dunkt mij...


Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 20-05-2004 16:53 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2004 21:21 schreef Chelman het volgende:
Hmm...klinkt goed. Ik heb er nog niks van gehoord maar misschiend dat het te koop zal zijn a.s. week bij Khanate.
Ik zou er niet op rekenen...wel de limited to 500 Halloween live show...mits nog niet uitverkocht inmiddels...


Bolverhker
Usericon van Bolverhker
Posted 20-05-2004 17:05 by Bolverhker Wijzig reactieProfiel van BolverhkerQuote dit bericht

White 1 is behoorlijk verkrijgbaar hoor...
In Groningen weet ik zo twee zaken die hem hebben staan.

De Libations Of Samhain was, in een iets ruwere versie, gewoon te downloaden op ideologic.org...vind dit een beetje dubbelop.
Wel een gave registratie trouwens!


Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 20-05-2004 17:08 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

Tja, als je zo gaat praten kun je alles wel alleen downloaden.


Bolverhker
Usericon van Bolverhker
Posted 20-05-2004 17:16 by Bolverhker Wijzig reactieProfiel van BolverhkerQuote dit bericht

Ideologic.org is de site van Stephen O'Malley een van de snuitjes achter Sunn etcetera zoals je ongetwijfeld weet...
Als je zoiets dan eerst quasie officieel op je site zet en dan later nog een uit laat brengen... dat vind ik dubbelop....
Maar je hoort mij niet klagen recentelijk stonden ook alle Nihilist demo's er bijvoorbeeld op om gedownload te worden...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-05-2004 17:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik vind het helemaal niet dubbelop. Ik heb een enorme hoop officieele MP3s die ik van allerlei bands heb maar ik vind een tstabre uitgave erbij nog altijd prettiger.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 20-05-2004 17:18 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

Tja, ik ben iig blij met mijn limited cd'tje; laat me nou.


Bolverhker
Usericon van Bolverhker
Posted 20-05-2004 17:20 by Bolverhker Wijzig reactieProfiel van BolverhkerQuote dit bericht

yo, gefeliciteerd met je limited apparaatje


zombie
Usericon van zombie
Posted 21-05-2004 0:09 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Hmmm, ik moet White 1 nog steeds een keer aanschaffen. Heb enkel "Flight of the behemoth" in de kast staan. Interesante muziek, maar zeker niet iets dat ik regelmatig opzet. Ik vind Earth dan ook net iets makkelijker te verteren.


jimmyk
p. james kevorkian
Usericon van jimmyk
Posted 27-06-2004 11:48 by jimmyk Wijzig reactieProfiel van jimmykQuote dit bericht

Voor wie het nog niet wist: White 2 is uit. zie http://www.southernlord.com
Een voorproefje staat op Let There Be Doom II. Ligt best zwaar op de maag, moet ik zeggen.


o dark grace of the death of god


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 01-07-2004 0:33 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

White 2 valt me na een paar keer luisteren tegen. Toch wat te gewoontjes.

Zit nu naar 'The Libations of Samhain' te luisteren. Een live "album" welke dit jaar verschijnt. Lees er alleen maar negatieve reviews over, ben benieuwd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2004 10:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

gisteren 00 Void gekocht


Jum jum


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 31-10-2004 11:05 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 31 oktober 2004 10:26 schreef Jenje het volgende:
gisteren 00 Void gekocht


Jum jum


luister het nummer "Richard"


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2004 12:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

dat ist eerste nummer toch?
die klonk wel vet ja (albumn net ff 1x snel beluisterd)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2004 12:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ey .. sunn O)) _> SUN 20/3 NETHERLANDS UTRECHT RUMOR FESTIVAL


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 01-11-2004 13:26 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 12:04 schreef Jenje het volgende:
ey .. sunn O)) _> SUN 20/3 NETHERLANDS UTRECHT RUMOR FESTIVAL

waar haal je dat ? zou wel vet zijn als ze ook naar België komen !


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2004 13:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 13:26 schreef X-Act het volgende:
waar haal je dat ? zou wel vet zijn als ze ook naar België komen !
site van sunn O)) link staat ergens int begin van dit topic


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 01-11-2004 13:34 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

ha, great, ik zat op http://www.southern.net/southern/tour/SUNNN te kijken
Blijkbaar komen ze naar Brussel (SAT 2/4 BELGIUM BRUSSELS DOMINO FEST)


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Vahmpy
Usericon van Vahmpy
Posted 01-11-2004 19:17 by Vahmpy Wijzig reactieProfiel van VahmpyQuote dit berichthttp://www.vahmpy.tk

Sunn 0))) heb ik laatst nog gehoord op i-netradio... erg vage shit maar wel gaaf!


Your brothers tried to slay me, your brothers fell before me.. Ageless, Still I Am.


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-11-2004 5:08 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

wat doet dit in de metal sectie? en waarom is 'iedereen' ineens gefascineerd door een simpel 'drone' bandje ?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-12-2004 19:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Voor de liefhebbers, Codex4.org heeft nu white 1, 2 en Void te koop!


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 20-12-2004 7:53 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2004 5:08 schreef Argh het volgende:
wat doet dit in de metal sectie? en waarom is 'iedereen' ineens gefascineerd door een simpel 'drone' bandje ?


Ooit wel eens naar een concert van hun geweest?

doe dat maar eens en kijk dan of je dezelfde mening hebt.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-12-2004 11:47 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Er komt dus een PEEL SESSION!

weet je t ff


Suck my piss


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen