|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, en om eerlijk te zijn is deze band voor mij volgens mij compleet een onbekende. André Hazes leeft!! |
|
Hmm...klinkt goed. Ik heb er nog niks van gehoord maar misschiend dat het te koop zal zijn a.s. week bij Khanate. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
quote:Ik zou er niet op rekenen...wel de limited to 500 Halloween live show...mits nog niet uitverkocht inmiddels... |
|
White 1 is behoorlijk verkrijgbaar hoor... In Groningen weet ik zo twee zaken die hem hebben staan. De Libations Of Samhain was, in een iets ruwere versie, gewoon te downloaden op ideologic.org...vind dit een beetje dubbelop. Wel een gave registratie trouwens! |
|
Tja, als je zo gaat praten kun je alles wel alleen downloaden. |
|
Ideologic.org is de site van Stephen O'Malley een van de snuitjes achter Sunn etcetera zoals je ongetwijfeld weet... Als je zoiets dan eerst quasie officieel op je site zet en dan later nog een uit laat brengen... dat vind ik dubbelop.... Maar je hoort mij niet klagen recentelijk stonden ook alle Nihilist demo's er bijvoorbeeld op om gedownload te worden... |
|
Ik vind het helemaal niet dubbelop. Ik heb een enorme hoop officieele MP3s die ik van allerlei bands heb maar ik vind een tstabre uitgave erbij nog altijd prettiger. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tja, ik ben iig blij met mijn limited cd'tje; laat me nou. |
|
yo, gefeliciteerd met je limited apparaatje |
|
Hmmm, ik moet White 1 nog steeds een keer aanschaffen. Heb enkel "Flight of the behemoth" in de kast staan. Interesante muziek, maar zeker niet iets dat ik regelmatig opzet. Ik vind Earth dan ook net iets makkelijker te verteren. |
|
Voor wie het nog niet wist: White 2 is uit. zie http://www.southernlord.com Een voorproefje staat op Let There Be Doom II. Ligt best zwaar op de maag, moet ik zeggen. o dark grace of the death of god |
|
White 2 valt me na een paar keer luisteren tegen. Toch wat te gewoontjes. Zit nu naar 'The Libations of Samhain' te luisteren. Een live "album" welke dit jaar verschijnt. Lees er alleen maar negatieve reviews over, ben benieuwd. |
|
gisteren 00 Void gekocht Jum jum |
|
quote: luister het nummer "Richard" Suck my piss |
|
dat ist eerste nummer toch? die klonk wel vet ja (albumn net ff 1x snel beluisterd) |
|
ey .. sunn O)) _> SUN 20/3 NETHERLANDS UTRECHT RUMOR FESTIVAL |
|
quote: waar haal je dat ? zou wel vet zijn als ze ook naar België komen ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote:site van sunn O)) link staat ergens int begin van dit topic |
|
ha, great, ik zat op http://www.southern.net/southern/tour/SUNNN te kijken Blijkbaar komen ze naar Brussel (SAT 2/4 BELGIUM BRUSSELS DOMINO FEST) In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Sunn 0))) heb ik laatst nog gehoord op i-netradio... erg vage shit maar wel gaaf! Your brothers tried to slay me, your brothers fell before me.. Ageless, Still I Am. |
|
wat doet dit in de metal sectie? en waarom is 'iedereen' ineens gefascineerd door een simpel 'drone' bandje ? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Voor de liefhebbers, Codex4.org heeft nu white 1, 2 en Void te koop! |
|
quote: Ooit wel eens naar een concert van hun geweest? doe dat maar eens en kijk dan of je dezelfde mening hebt. |
|
Er komt dus een PEEL SESSION! weet je t ff Suck my piss |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |