IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Suffocation / Insision / Disgorge +1, zo. 27 juni @ Baroeg Volgende pagina
grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 16-05-2004 1:55 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-05-2004 1:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*plok*

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-05-2004 1:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

*koopt vast kaartjes*

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-05-2004 2:12 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Als het goed is valt het niet meer in mijn tentamenweek en aangezien het vroeg begint zou ik aanwezig moeten kunnen zijn!

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-05-2004 9:01 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Daar ben ik bij, heb meteen al gereserveerd. Geweldig, vlak na m'n verjaardag + tentamenweek .

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

cranial
Usericon van cranial
Posted 16-05-2004 13:58 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

ik is zooooo daar!!!!

Expired,Erased and Forgotten

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-05-2004 14:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Heeft gereserveerd. Wordt alweer de derde keer dat ik die herrie ga aanschouwen. Cool.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-05-2004 14:29 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik ga iets eerder als ze in hengelo zijn

"This one is older than shit, heavier than time!"

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 16-05-2004 15:09 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Argh, dit had ik liever op de maandag gezien . Zit zondag op Graspop.

nekro
Usericon van nekro
Posted 16-05-2004 15:33 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Argh, ik zit dan ook op graspop...Lekker geregeld zo hoor Baroeg...Complimenten hiervoor Kutzooi....Het is dat Suffocation ook op Graspop te vinden is

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-05-2004 15:48 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Waar staat trouwens dat Suffocation op graspop speelt?? Het staat niet op de off. site van graspop iig..

nekro
Usericon van nekro
Posted 16-05-2004 16:15 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Nee ???? vaag maar ik had het geloof ik gelezen op het graspop topic hier dat ze ( suffocation dus ) op graspop zouden spelen dus ik neem maar aan dat het waar is.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 16-05-2004 16:24 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2004 15:48 schreef Valorian het volgende:
Waar staat trouwens dat Suffocation op graspop speelt?? Het staat niet op de off. site van graspop iig..

Staat in het speelschema, en inmiddels ook in de bandlist geloof ik .

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 16-05-2004 18:25 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Ben er de 26e bij in Haarlem.

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 26-06-2004 11:53 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Aanwezig

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-06-2004 12:00 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

+1

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-06-2004 16:44 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Er zijn zo van die momenten dat ik zou willen dat ik mezelf in tweeën kon splitsen...

want ik moet dit helaas aan me voorbij laten gaan...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-06-2004 18:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2004 11:53 schreef zillah-morte het volgende:
Aanwezig

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-06-2004 12:25 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Waarom ook niet

zillah-morte
Posted 27-06-2004 13:47 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 juni 2004 12:25 schreef Valorian het volgende:
Waarom ook niet

Dus jullie komen ook? Gezellie

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 27-06-2004 22:31 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Insision, Disgorge en Suffocation RULEDE!!!!!!!!!!!!!!

Dat is het enige wat gezegd kan worden

Dementor was echt slecht. Iedereen zat buiten van de zon te genieten terwijl ze aan het spelen waren . . .sad but true.

[Dit bericht is gewijzigd door Faceless Unknown op 27-06-2004 22:33]

There is no religion higher than Truth!

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-06-2004 23:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2004 22:31 schreef Faceless Unknown het volgende:
Iedereen zat buiten van de zon te genieten terwijl ze aan het spelen waren . . .

Niet iedereen.... jij nl. niet.

Suffocation was E.X.T.R.E.E.M. V.E.T.

Wat een band....

Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 28-06-2004 10:21 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2004 23:38 schreef M. het volgende:
Niet iedereen.... jij nl. niet.

En dit weet ik omdat ik namelijk ook een kijkje buiten ben gaan nemen nadat ik had geconstateerd dat ze ZOGEN!

There is no religion higher than Truth!

zillah-morte
Posted 28-06-2004 22:06 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik heb 12 euro betaald om buiten van de zon te genieten
Tijden Suffocation natuurlijk naar binnen gegaan. Aan gezien ik al erg hoofdpijn had, en het daar alleen maar erger werd, ook omdat ik nog door een gast half de pit ingetrokken werd, erger werd, ben ik vroegtijdig naar huis gegaan.
Maar ik moet zeggen Suffocation was erg gaaf. Ik heb toch meer dan de helft van de set gezien (denk ik)
Wat zijn die lui strak

cranial
Usericon van cranial
Posted 29-06-2004 13:18 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

disgorge en suffocation waren vet!!!
daarentegen waren incision en dementor dikke stront!
zanger van incision had uitstraling van een hert gevangen in koplampen!
om over dementor maar niet te spreken ..

Expired,Erased and Forgotten

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-06-2004 13:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 13:18 schreef cranial het volgende:
disgorge en suffocation waren vet!!!
daarentegen waren incision en dementor dikke stront!
zanger van incision had uitstraling van een hert gevangen in koplampen!
om over dementor maar niet te spreken ..

Ja dat vond ik in de metropool ook al, Disgorge was wel aardig maar de zang komt niet echt over. Ik had het idee dat hij de hele set hetzelfde deed.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com