|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
*plok* |
|
*koopt vast kaartjes* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Als het goed is valt het niet meer in mijn tentamenweek en aangezien het vroeg begint zou ik aanwezig moeten kunnen zijn! |
|
Daar ben ik bij, heb meteen al gereserveerd. Geweldig, vlak na m'n verjaardag + tentamenweek . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ik is zooooo daar!!!! Expired,Erased and Forgotten |
|
Ik ga iets eerder als ze in hengelo zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Argh, dit had ik liever op de maandag gezien . Zit zondag op Graspop. |
|
Argh, ik zit dan ook op graspop...Lekker geregeld zo hoor Baroeg...Complimenten hiervoor Kutzooi....Het is dat Suffocation ook op Graspop te vinden is |
|
Waar staat trouwens dat Suffocation op graspop speelt?? Het staat niet op de off. site van graspop iig.. |
|
Nee ???? vaag maar ik had het geloof ik gelezen op het graspop topic hier dat ze ( suffocation dus ) op graspop zouden spelen dus ik neem maar aan dat het waar is. |
|
quote: Staat in het speelschema, en inmiddels ook in de bandlist geloof ik . |
|
Ben er de 26e bij in Haarlem. |
|
Aanwezig On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
+1 Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Er zijn zo van die momenten dat ik zou willen dat ik mezelf in tweeën kon splitsen... want ik moet dit helaas aan me voorbij laten gaan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waarom ook niet |
|
quote: Dus jullie komen ook? Gezellie On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Insision, Disgorge en Suffocation RULEDE!!!!!!!!!!!!!! Dat is het enige wat gezegd kan worden Dementor was echt slecht. Iedereen zat buiten van de zon te genieten terwijl ze aan het spelen waren . . .sad but true. [Dit bericht is gewijzigd door Faceless Unknown op 27-06-2004 22:33] There is no religion higher than Truth! |
|
quote: Niet iedereen.... jij nl. niet. Suffocation was E.X.T.R.E.E.M. V.E.T. Wat een band.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:En dit weet ik omdat ik namelijk ook een kijkje buiten ben gaan nemen nadat ik had geconstateerd dat ze ZOGEN! There is no religion higher than Truth! |
|
Ik heb 12 euro betaald om buiten van de zon te genieten Tijden Suffocation natuurlijk naar binnen gegaan. Aan gezien ik al erg hoofdpijn had, en het daar alleen maar erger werd, ook omdat ik nog door een gast half de pit ingetrokken werd, erger werd, ben ik vroegtijdig naar huis gegaan. Maar ik moet zeggen Suffocation was erg gaaf. Ik heb toch meer dan de helft van de set gezien (denk ik) Wat zijn die lui strak On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
disgorge en suffocation waren vet!!! daarentegen waren incision en dementor dikke stront! zanger van incision had uitstraling van een hert gevangen in koplampen! om over dementor maar niet te spreken .. Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Ja dat vond ik in de metropool ook al, Disgorge was wel aardig maar de zang komt niet echt over. Ik had het idee dat hij de hele set hetzelfde deed. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |