|
Auteur: |
|
|
12 Juni 2004 Elektra - Sliedrecht Cirith Gorgor Monolith Deathcult Panchrysia Umbra Animae Oceans Of Sadness Xenomorph Sephiroth Decompose www.elektra-sliedrecht.nl En ik ben door de Ciriths als BOB gestrikt Dus komt allen mij uitlachen en hen zien heersen. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 18-05-2004 8:45] |
|
Oh dat kan hoor...Is 5 minuten van me huis vandaan. Dus ik kom wel... |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1280111 Hier ben dus bij [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 22-05-2004 19:23] |
|
quote: Ja, Sliedrecht ligt zo'n 20 km ten oosten van Rotterdam. |
|
wat gaat dit me kosten? beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
Het is toch niet te geloven ?? Flikken die boekers van Elektra het weer......Weer boeken ze gave bands op dezelfde dag dat er een werelds concert in Baroeg is, Thanatos en Officium Triste.....Godver !!!! |
|
quote: Dat is inderdaad minder. Maar Thanatos zie ik volgende week zaterdag in Leiden en Officium Triste op Stonehenge. Dus ik ben hier waarschijnlijk wel weer bij. This is Zodiac speaking... |
|
quote: 10 euro |
|
zoveel? ik ga er wel bij zijn denk ik beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
Beetje jammer dat TMDC er weer tussen staat. Net zoals het grind feestje 30 oktober in Drachten. |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Index / Concerten |