Mies |
... |
|
|
|
Posted 25-05-2004 20:22 by Mies |
|
|
hmmm, Imperia heeft niet zo'n goede indruk gemaakt:
Een paar nummers voor het einde, kwamen er 5 bezopen, op Helena geilende gasten het podium op om eens flink te headbangen.
Ze stonden pal voor Henri Sattlers (bandleider/gitarist/zanger van God Dethroned) neus en die heeft zich zich dermate aan alles zitten ergeren, met name aan aandachtsgeile Helena, dat hij er gewoon mee kapte.
Uiteraard weet ik niet de ware reden van zijn vertrek, maar het lijkt me duidelijk.
Het is moeilijk om te beschrijven wat er verder nog gebeurde.
Er waren dus 5 of 6 bezopen lui die het te gek vonden. Daar richtte Helena zich op, gedurende de hele show.
Op een gegeven moment wilde dronken doos Helena nog een tweede toegift doen en stond ze alleen op het podium (voor zeker 20 minuten) en riep ze de hele tijd, samen met haar 5 geile fans, de naam van de drummer: "ARJEEEN! ARJEEEEEN!". Die natuurlijk niet meer kwam opdagen. De band moet door de grond gegaan zijn van plaatsvervangende schaamte.
Helena's bijdrage bestond niet uit zanglijnen, maar opera keelklanken, één grote stembandenshow, en het geluid was oordverdovend hard.
Het enige positieve van de band vond ik de fantastische drummer, één van de betere van dit land, denk ik toch wel.
|