|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
*schop* |
|
Ik kom niet . The embodiment zie ik volgende week wel weer op Flatrock en de rest vind ik de moeite niet. |
|
quote: jij bent saai. en dik. en je hebt een foto van harm in een roze tutu onder je kussen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: wie heeft er nu gewonnen dan? |
|
Day Six. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: See My Solution was tweede, Stronghold derde en Another Messiah vierde [zo uit mijn hoofd, het kan zijn dat 3 en 4 omgekeerd waren] De publieksprijs ging naar See My Solution |
|
quote: 1. Day Six 2. SMS 3. Stronghold 4. Another Nogwattus What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
wel jammer, Another Messiah was de enige band die orginele muziek maakte... maar Day6 was ook leuk. En die publieksprijs was te verwachten... [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-05-2004 12:35] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ah kijk aan, netjes!! |
|
quote:Had ik het dus toch goed onthouden |
|
Joah, was me weer een mooi feestje. Kut dat ik toch op het laatste moment nog moest werken, weer een goede zuipgelegenheid gemist.De prijsuitreiking vond ik dan weer wel een beetje een zatte ongeorganiseerde boel, maar ach. Day Six was een terechte winnaar, hoewel ik toch qua stijl een stuk liever See My Solution zie. |
|
Was inderdaad een leuk avondje..baal er alleen van dat ik de prijsuitreiking gemist heb omdat de laatste trein al om 0.00 ging..*vloek* Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
ik heb Day Six vorige week nog gezien, best een leuke band |
|
quote:Wist je de uitslag al wel dan |
|
quote: bek houden stinkhippie en die foto krijg je niet |
|
trouwens de gitaarman van See My Solution lijkt sprekend op Dwaallicht (M.) [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-06-2004 1:32] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
behalve het haar [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-06-2004 1:35] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Was wel leuk avondje, alleen vond ik het niet echt overweldigend wat betreft het niveau van de bands. Wat mij betreft gaven de twee minst originele bands (Stronghold en SMS) de beste shows, en de origineelste bands (Day Six en Another Messiah) de slechtste shows. Day Six vond ik verder ronduit saai, al kunnen die lui goed spelen. Another Messiah was wat minder saai, maar nog steeds niet optimaal. Al met al was ik blij dat ik niet in de jury zat, want het was wat mij betreft echt een non-keuze... The Embodiment (winnaar vorig jaar) gaf nog een leuke show tussen de laatste band en de prijsuitreiking, wederom niet origineel, maar o zo lekker quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |