|
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door filosofem op 20-05-2004 15:48] |
|
Ehmm waar ligt dat ergens? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 20-05-2004 15:48] |
|
cool, dat is op fietsafstand! no text supplied |
|
quote: Vlak bij Amersfoort dacht ik. |
|
quote: Nagenoeg tegen Amersfoort aan... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
WillemsWondereWeiland, geweldige naam voor een festival. Oud Vuil. |
|
quote: Is dat weiland makkelijk te bereiken met openbaar vervoer? Of ben jij daar niet van op de hoogte? |
|
ongeveer 10 a 15 min lopen vanaf station amersfoort/schothorst op www.willemswondereweiland.cjb.net staat de route! Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
WillemsWondereWeiland?? Klinkt als een soort van E.O. festival .. lol.. |
|
Ja...totdat je er geweest bent... Er is ruimte zat en enorm veel There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
Er liepen gasten van ZM rond hier gister Nog een beetje genoten??? (jammer van het thema hahaha) Ik vondt het een prima sfeertje en gaaf opgezet allemaal. Was voor de 4de keer alweer en elk jaar meer bezoekers. (gister 850 man geweest) There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
Goh, helemaal vergeten te gaan. |
|
quote: Ja, ik ben er ook geweest, de laatste 2 bands meegepakt. Pleurisy viel me een beetje tegen, misschien te hoge verwachtingen. Maar ja, het is allemaal gratis. Dus ik klaag niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ik vond pleurisy geweldig het geluid was erg goed voor een amateur festivalletje Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
Index / Concerten |