|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Verkopen ze dat ding wel dan? Heb hem in Groningen niet gezien. Ik wil ook wel een exemplaar. |
|
Was in de veronderstelling dat ze een Europese editie mee zouden brengen... Hoe was hun optreden? |
|
Dat dacht ik ook ja, maar ik heb niks gezien. Het optreden was teringgaaf; vond ze toffer dan op CD zelfs. Superband! En godverdomme wat kan die drummer meppen zeg. Ook een leuk detail, dat op 1 van de foto's die ik gemaakt heb 1 van zijn drumstokken totaal naar de tyfus gemept is. |
|
Foto's?? Laat zien joh... |
|
He Doomster ging je nou ook mee vandaag of niet? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nee joh, ik was afgelopen week ook al ziek de dag na Khanate [Things Viral hè] en als ik morgen weer door slaapgebrek grieperig ben kan ik mijn baan wel vergeten. Dus ga gerust vanavond. |
|
quote:Stelt niet veel voor... |
|
phew....gelukkig. Ik zal tegen Nico zeggen dat we veilig zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
gaat die poser ook dan? |
|
Ja. We gaan beide de stoere poseur uithangen. ...met een verschil...Ik kom toch al vrij regelmatig in de Las Palmas. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zal best ja, dat is toch zo'n roze gay-tent? OK, on topic. |
|
Het is een dansclub, ja. Er komen normaliter geen metalheads naar binnen..enkel lekkere wijven. Anyway. Ik ga kijken voor die DVD voor Bolpeuler maar ik beloof niks want ik moet zelf een zooi kopen en ik moet ook nog iets meenemen voor die Delfzijlse darkroom uitbater. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
comdomski? |
|
met aardbeiensmaakski KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Als je mij bedoeld met Bolpeuler... bij voorbaat dank. |
|
Chelman, als je er voor mij 1 regelt betaal ik je oneindig in natura... |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nu ja ze hebben hem vast toch niet, maar ik hou me aanbevolen... |
|
Chelman hangt een beteje de heeler uit |
|
Hij is goed bezig... |
|
ik zeg ook niet dat het slecht is |
|
Doomy en Bolverkher...sorry gasten maar ik had maar 100 pleuro bij me en nadat ik mijn merch en een shirt voor Jenje kocht had ik geen geld meer bij. Ik heb de DVD iig wel weten te bemachtigen en laten signeren. Ik heb nummer 85/150 maar er waren volgens de gasten daar nog maar 20 stuks over. Ik DENK dat je hem dus nog wel via Southern Lord zal kunnen bestellen aangezien zij nog maar drie shows geven en ze naar eigen zeggen niet meer dan 5 stuks per show verkopen..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
Die DVD heerscht overigens! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
He man, toch bedankt voor het kijken... Misschien is het mogelijk, mocht het kreng niet meer verkrijgbaar zijn later, een "dare i say" kopietje te maken... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |