|
Auteur: |
|
|
ik ben al jaren lid ja ze hebben veel en goed spul. |
|
In groningen heb je ook zo iets..De Disk-O-rent. Iemand er hier ervaring mee??? Suck my piss |
|
uh...wat voor soort spul hebben ze eigenlijk? en kun je ook lid worden als je in Vroomshoop woont? |
|
www.cd-uitleen.nl Daar kun je in de Database zoeken, wat ze allemaal hebben. Volgens mij is het de grootste van Nederland! Iedereen kan lid worden voor 20,- Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Stichting CD-Uitleen Drienerlo is met ruim 35.000 cd's en 10.000 lp's de op één na grootste cd-uitleen van Nederland. Bijna Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik dacht dat de grootste die in Rotterdam was? |
|
ik vind het kloten dat CD-uitleen Drienerloo bij in de bibliotheek getrokken is. Nu hebben ze veel meer klanten, en is de kans groter dat een ceedee die je zoekt weg is. Wat mij al een keer of wat overkomen is. Toen ze nog op de U.T. was het beter. Heads I win, tails you lose |
|
quote: EN! 16000 leden! Ik ben nummer 16000 Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Dan mag je de CD's als cadeautje zeker gratis lenen! |
|
Nee, en ik kreeg zelfs geen taart, niks! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Wat een nare lui zeg, ik zou mijn lidmaatschap direct weer opzeggen! Oh shit ik mag niet slowchatten. Haha en Jenje 2 posts verderop maar zeggen dat ik niet mag slowchatten. Beetje laat hoor. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 11-11-2001 18:19] |
|
Ach, het was toch gratis, en het leken me verder wel vriendelijke mensen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Heren , heren Niet slowachatten a.u.b. Dank U |
Index / Algemeen |