IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Relapse Records Contamination Fest 2003 DVD
Bolverhker
Usericon van Bolverhker
Posted 21-05-2004 7:28 by Bolverhker Wijzig reactieProfiel van BolverhkerQuote dit bericht

Goedemorgen,
Iemand dit ding al in gezien??

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-05-2004 12:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Yep hierzo!
Besteld bij Relapse zelf (zo'n 15 eurootjes). Dillinger Escape Plan, Mastodon, Burnt by the Sun, Today is the Day, Neurosis, Pig Destroyer, The End, etc. Echt supervet!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Bolverhker
Usericon van Bolverhker
Posted 21-05-2004 19:47 by Bolverhker Wijzig reactieProfiel van BolverhkerQuote dit bericht

He,
kom je er beter van af dan mij. Heb er vandaag 33,50 Euro voor betaald, moeiteloos, dat wel. Gaaf ding!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-05-2004 19:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 19:47 schreef Bolverhker het volgende:
He,
kom je er beter van af dan mij. Heb er vandaag 33,50 Euro voor betaald, moeiteloos, dat wel. Gaaf ding!
Nou, op de relapse site dat ding aanklikken, creditcard nummer invullen en een weekje wachten op de postbode is ook geen moeite hoor.

Bolverhker
Usericon van Bolverhker
Posted 21-05-2004 20:08 by Bolverhker Wijzig reactieProfiel van BolverhkerQuote dit bericht

Dat klopt

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-05-2004 21:02 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 20:08 schreef Bolverhker het volgende:
Dat klopt
Volgens mij begreep ik je verkeerd

zombie
Usericon van zombie
Posted 22-05-2004 13:34 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Ja, deze staat ook al een tijdje op het 'nog aan te schaffen' lijstje. Ben vooral benieuwd naar de contributies van Benumb en Pig Destroyer, toch wel mijn favoriete Relapse bands.

Bolverhker
Usericon van Bolverhker
Posted 22-05-2004 14:34 by Bolverhker Wijzig reactieProfiel van BolverhkerQuote dit bericht

Benumb staat hier niet op...

We hebben het over de 2x LIVE DVD van Het Contamination Festival vorig jaar gehouden in Philadelphia...
Niet over de DVD met de verzameling videootjes...

[Dit bericht is gewijzigd door Bolverhker op 22-05-2004 14:35]

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com