IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Infernäl Mäjesty Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-11-2012 22:05 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

@ Spectre: Ik denk wel dat je gelijk hebt. Idem heb ik dat met 'Reign in blood', veel mensen vinden dat de beste Slayerplaat, omdat velen daarmee begonnen zijn. Terwijl achteraf bekeken ik 'Seasons in the abyss' een veel betere plaat vind.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 26-11-2012 22:06]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-11-2012 22:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2012 22:05 schreef bokkie666 het volgende:
Is het nu trashmetal of deathmetal?
Ja, dat klopt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-11-2012 22:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Metalliefhebbers zijn Schapen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 26-11-2012 22:06 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 26 november 2012 22:06 schreef bastianus het volgende:
Ja, dat klopt.
Dan skip ik. Ik hou niet zo van deathmetal.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-11-2012 22:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2012 22:06 schreef bokkie666 het volgende:
Dan skip ik. Ik hou niet zo van deathmetal.
Denk eens buiten de doos, man. Ik luister ook af en toe blek, je weet maar nooit of er stiekem iets moois voorbij komt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-11-2012 22:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2012 22:05 schreef bokkie666 het volgende:
Is het nu trashmetal of deathmetal?


iig dat eerste niet
Het eerste album is uit 87, toen was het allemaal nog uhm.. uhm.. Wim, kom eens helpen!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-11-2012 22:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht





Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 26-11-2012 22:15 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Onduidelijk ja. ik dacht dat ik een nummer (wat ik altijd oversloeg) op een compilatie had staan, maar dat blijkt Pestilence te zijn. Ik haal dat eerste album wel even neer. Het is wel met een schreeuwert?

Trashmetal mag gewoon, groene boekje witte spelling...


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-11-2012 22:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb je youtube links gegeven luie donder


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-11-2012 23:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 november 2012 22:09 schreef spectre het volgende:
iig dat eerste niet
Het eerste album is uit 87, toen was het allemaal nog uhm.. uhm.. Wim, kom eens helpen!


Vaag, ja. Laten we het weer eens over slayer/metallica thrash/speed metal hebben.

Iig:

quote:
Op 1 september 2004 22:27 schreef webblaster wim het volgende:
Er had ook moeten staan iedere zelfrespecterende deathmetal liefhebber...




Dat vind ik nog steeds. Ieder zijn mening, natuurlijk.

edit: thrash/speed dus ipv andersom. Sjeezzz.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 27-11-2012 17:29]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-11-2012 0:42 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 26 november 2012 22:23 schreef spectre het volgende:
Ik heb je youtube links gegeven luie donder
Ik vind youtube nooit zo fijn luisteren. Die tweede is wel tof, die eerste duurt mij te lang. Even kijken of dat op het album ook zo is.

edit: ik kom er nog op terug.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 27-11-2012 2:25]


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 27-11-2012 18:00 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 26 november 2012 21:46 schreef spectre het volgende:
Eindelijk een medestander!


Unholier Than Thou is hier ook favoriet. None Shall Defy is lang niet zo strak en venijnig. Ongelovigen zouden Roman Song maar eens aan moeten horen;

Roman Song


[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 27-11-2012 18:01]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-11-2012 18:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-11-2012 18:55 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2012 22:15 schreef bokkie666 het volgende:

Trashmetal mag gewoon, groene boekje witte spelling...


Nee, want trash heeft een compleet andere betekenis dan thrash. Trash = afval, to thrash = beuken/rammen.

Ontopic: Infernal Majesty, wel een aardige band in die tijd. Heeft helaas de tand des tijds niet helemaal doorstaan i.m.o.


Bareuh...


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-09-2014 12:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

een Kick voor deze fantastische band


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-09-2014 15:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Is er nieuws dan?

None shall defy vind ik tof van begin tot eind. 1 van de beste Displeased CD releases ooit ook imo.
De andere platen hebben mi teveel saaie momenten en zijn voor mij niet de moeite waard.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BVT
Usericon van BVT
Posted 19-09-2014 7:38 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Band is iig weer aan het draaien hebben iig een nieuwe drummert en zanger. Nieuw werk is onderweg moet zeggen dat het heul erg lekker klinkt. :D



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-06-2015 18:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 30-06-2015 4:11 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik heb recentelijk eindelijk een schijfje van hun none shall defy aangeschaft. Stond lang hoog op mijn lijstje.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 01-05-2016 12:26 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Drie demo's nu op één cd.

Supporters op post


En nu gaan we vegen


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-06-2016 22:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nigrescent years of chaos is inderdaad een deftige release op het Nederlandse kwaliteitslabel VIC records.


Recentelijke upload:



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 03-06-2016 22:38 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2016 22:37 schreef Mutilator het volgende:
Nigrescent
Negerlucht?


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-06-2016 6:17 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Adolescent


En nu gaan we vegen


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-02-2017 20:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 22-02-2017 23:35 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ben benieuwd.



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen