|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja, dat klopt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Metalliefhebbers zijn Schapen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Dan skip ik. Ik hou niet zo van deathmetal. |
|
quote:Denk eens buiten de doos, man. Ik luister ook af en toe blek, je weet maar nooit of er stiekem iets moois voorbij komt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: iig dat eerste niet Het eerste album is uit 87, toen was het allemaal nog uhm.. uhm.. Wim, kom eens helpen! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Onduidelijk ja. ik dacht dat ik een nummer (wat ik altijd oversloeg) op een compilatie had staan, maar dat blijkt Pestilence te zijn. Ik haal dat eerste album wel even neer. Het is wel met een schreeuwert? Trashmetal mag gewoon, groene boekje witte spelling... |
|
Ik heb je youtube links gegeven luie donder Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vaag, ja. Laten we het weer eens over slayer/metallica thrash/speed metal hebben. Iig: quote: Dat vind ik nog steeds. Ieder zijn mening, natuurlijk. edit: thrash/speed dus ipv andersom. Sjeezzz. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 27-11-2012 17:29] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ik vind youtube nooit zo fijn luisteren. Die tweede is wel tof, die eerste duurt mij te lang. Even kijken of dat op het album ook zo is. edit: ik kom er nog op terug. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 27-11-2012 2:25] |
|
quote: Unholier Than Thou is hier ook favoriet. None Shall Defy is lang niet zo strak en venijnig. Ongelovigen zouden Roman Song maar eens aan moeten horen; Roman Song [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 27-11-2012 18:01] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee, want trash heeft een compleet andere betekenis dan thrash. Trash = afval, to thrash = beuken/rammen. Ontopic: Infernal Majesty, wel een aardige band in die tijd. Heeft helaas de tand des tijds niet helemaal doorstaan i.m.o. Bareuh... |
|
een Kick voor deze fantastische band Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Is er nieuws dan? None shall defy vind ik tof van begin tot eind. 1 van de beste Displeased CD releases ooit ook imo. De andere platen hebben mi teveel saaie momenten en zijn voor mij niet de moeite waard. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Band is iig weer aan het draaien hebben iig een nieuwe drummert en zanger. Nieuw werk is onderweg moet zeggen dat het heul erg lekker klinkt. :D |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik heb recentelijk eindelijk een schijfje van hun none shall defy aangeschaft. Stond lang hoog op mijn lijstje. |
|
Drie demo's nu op één cd. Supporters op post En nu gaan we vegen |
|
Nigrescent years of chaos is inderdaad een deftige release op het Nederlandse kwaliteitslabel VIC records. Recentelijke upload: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Negerlucht? |
|
Adolescent En nu gaan we vegen |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ben benieuwd. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |