|
Auteur: |
|
|
thuis op de bank in bed en achter de comp.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik moet nog ens opzoek naar een leuk vakantie adresje voor de komende zomer |
|
Da's wel een moeilijke vraag. Aan de ene kant houd ik meer van de winter dan de zomer, maar zonnig en warm weer tijdens mijn vakantie vind ik ook wel lekker. Vooral omdat je dan in de zee kunt zwemmen, en daar ben ik gek op. Een wintersportvakantie heb ik nog nooit gedaan en ik wil het wel heel graag. Leren skieen, schnaps drinken en 's avonds lekker bij het haardvuur. Hmm ik kan geen keuze maken tussen winter- of zomervakantie, sorry. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 10-11-2001 16:49] the only pleasure is pain |
|
In de winter kan je naar australie of new zeeland gaan want daar is op dat moment zomer .Ik vind het ook leuk om in de zee te zwemmen heb in Thailand en Mauritius in de zee gezommen . [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 10-11-2001 17:17] |
|
In de winter ben ik meestal thuis. Alhoewel ik liever naar het noorden ga dus. Geen geld meestal. In de zomer ga ik altijd naar scandinavie. Dit jaar was 't nogmaals Noorwegen, volgend jaar misschien Finland. Of Noorwegen. Ga met een paar vrienden, en ligt er aan wat hun willen... |
|
Zomervakantie heb ik sowieso behoefte om weg te gaan, wintervakantie want minder want die duurt maar 2 weken en zit midden in het schooljaar. Toch is wintervakantie best leuk, dus liefst zomervakantie maar als het kan allebei Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik heb al 2 jaar vakantie.................... of ik daar nou blij mee moet zijn ? Ik hou het meest van de herfst en winter. Als ik mag kiezen, Winter vakantie. Wiegen Meister ! |
|
De laatste jaren was het meer en... en...: een weekje wintersport en twee of drie weken zomervakantie. No regrets and no remorse... |
|
Ik heb een hekel aan sneeuw, dus geen wintervakantie. in de zomer naar de camping (waar weet ik nog niet) in het zonnetje met een en een . erbij. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik vind het beiden zeer ok, zijn zowat de enige vrije weken die ik heb in een jaar (als je tentamenweken niet als "vrij" rekent). Ik hoef ook niet per sé weg in die vakanties, zolang mijn ouders maar een week weggaan en broertje en zusje meenemen . |
|
quote: Ja dat zijn mooie stranden Florida en de Fillipijnen hebben ook erg mooie witte bounty stranden en en azuurblauwe zee |
|
Wintervakantie-skiën rulet zwaar bij mij... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: waar ga je meestal naartoe dan? |
|
In de zomer ga ik meestal hiken in de belgische ardennen Tasjemettentje op de rug, en lopen maar. |
|
ardenne cool beetje kanoen en speleo is ook wel cool |
|
quote: Oostenrijk Heb ook wel al in Frankrijk en in Italië op de latten gestaan,maar Italië viel wat tegen omdat ze kunstsneeuw moesten gebruiken om te verstoppen dat er vrij weinig echte lag.Resultaat: meer op mijn snuit gelegen dan wat anders(die verrekte ijsvlekken ook!!) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
ik heb een paar ker in switzerland op de latten gestaan was erg ok. Oostenrijk ben ik alleen vanuit dienst geweest om te skiën. |
Index / Algemeen |