IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : winter/zomer vakantie??
linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 10-11-2001 16:13 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Vakantie in de winter of in de zomer?
en de bestemming.

ikzelf:
De zomer ligt me meer maar een goede wintersport is erg ok en dan niet naar oosterijk met die verschrikkelijke apriski.
in de zomer ben ik meestal in asie te vinden.

2002: Thailand,singapore,Filippijnen.



Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 10-11-2001 16:21 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

thuis op de bank in bed en achter de comp..



Fire
Usericon van Fire
Posted 10-11-2001 16:25 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ik moet nog ens opzoek naar een leuk vakantie adresje voor de komende zomer



Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-11-2001 16:48 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Da's wel een moeilijke vraag.

Aan de ene kant houd ik meer van de winter dan de zomer, maar zonnig en warm weer tijdens mijn vakantie vind ik ook wel lekker. Vooral omdat je dan in de zee kunt zwemmen, en daar ben ik gek op.
Een wintersportvakantie heb ik nog nooit gedaan en ik wil het wel heel graag. Leren skieen, schnaps drinken en 's avonds lekker bij het haardvuur.

Hmm ik kan geen keuze maken tussen winter- of zomervakantie, sorry.

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 10-11-2001 16:49]


the only pleasure is pain


Satan
Usericon van Satan
Posted 10-11-2001 17:16 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

In de winter kan je naar australie of new zeeland gaan want daar is op dat moment zomer .Ik vind het ook leuk om in de zee te zwemmen heb in Thailand en Mauritius in de zee gezommen .

[Dit bericht is gewijzigd door Satan op 10-11-2001 17:17]



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-11-2001 17:27 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

In de winter ben ik meestal thuis. Alhoewel ik liever naar het noorden ga dus. Geen geld meestal.
In de zomer ga ik altijd naar scandinavie. Dit jaar was 't nogmaals Noorwegen, volgend jaar misschien Finland. Of Noorwegen. Ga met een paar vrienden, en ligt er aan wat hun willen...



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 10-11-2001 18:52 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Zomervakantie heb ik sowieso behoefte om weg te gaan, wintervakantie want minder want die duurt maar 2 weken en zit midden in het schooljaar. Toch is wintervakantie best leuk, dus liefst zomervakantie maar als het kan allebei


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 10-11-2001 19:20 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik heb al 2 jaar vakantie....................

of ik daar nou blij mee moet zijn ?

Ik hou het meest van de herfst en winter. Als ik mag kiezen, Winter vakantie.


Wiegen Meister !


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 10-11-2001 19:31 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

De laatste jaren was het meer en... en...:
een weekje wintersport en twee of drie weken zomervakantie.


No regrets and no remorse...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 10-11-2001 20:36 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ik heb een hekel aan sneeuw, dus geen wintervakantie.
in de zomer naar de camping (waar weet ik nog niet) in het zonnetje met een en een . erbij.


Bazzio Attacks!!!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 10-11-2001 20:56 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik vind het beiden zeer ok, zijn zowat de enige vrije weken die ik heb in een jaar (als je tentamenweken niet als "vrij" rekent). Ik hoef ook niet per sé weg in die vakanties, zolang mijn ouders maar een week weggaan en broertje en zusje meenemen .


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 11-11-2001 0:24 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2001 17:16 schreef Satan het volgende:
In de winter kan je naar australie of new zeeland gaan want daar is op dat moment zomer .Ik vind het ook leuk om in de zee te zwemmen heb in Thailand en Mauritius in de zee gezommen .


Ja dat zijn mooie stranden
Florida en de Fillipijnen hebben ook erg mooie witte bounty stranden en en azuurblauwe zee


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 11-11-2001 17:46 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Wintervakantie-skiën rulet zwaar bij mij...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 11-11-2001 18:01 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2001 17:46 schreef madeline usher het volgende:
Wintervakantie-skiën rulet zwaar bij mij...


waar ga je meestal naartoe dan?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2001 18:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

In de zomer ga ik meestal hiken in de belgische ardennen
Tasjemettentje op de rug, en lopen maar.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 11-11-2001 18:56 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ardenne cool
beetje kanoen en speleo is ook wel cool


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 11-11-2001 20:02 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2001 18:01 schreef linknl het volgende:
waar ga je meestal naartoe dan?


Oostenrijk

Heb ook wel al in Frankrijk en in Italië op de latten gestaan,maar Italië viel wat tegen omdat ze kunstsneeuw moesten gebruiken om te verstoppen dat er vrij weinig echte lag.Resultaat: meer op mijn snuit gelegen dan wat anders(die verrekte ijsvlekken ook!!)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 11-11-2001 22:58 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ik heb een paar ker in switzerland op de latten gestaan was erg ok.
Oostenrijk ben ik alleen vanuit dienst geweest om te skiën.


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen