|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
heeft er iemand een slaapplek over? zzz |
|
ja hoor |
|
quote:En nu nog in de buurt van Leiden er hierna bereikbaar [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 25-05-2004 14:40] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hmm valt weer tegen iemand zaterdag slaapplekken in de buurt van Waregem? Haha |
|
ja hoor zzz |
|
|
|
zzz |
|
Werjen! |
|
Oh jij bent het haha fool! [Dit bericht is gewijzigd door testement op 25-05-2004 14:46] zzz |
|
|
|
Ik denk dat ie mee naar pesttanz fest gaat |
|
quote: ja twas ook maar een geintje hihi... belgie is groter dan alleen Hasselt, maar kon zijn toch HEEEEEEEEEL toevallig dan LAI LAI HEI |
|
't had gekunt ja, je weet maar nooit he Doe de groeten aan dennie van Natan |
|
quote: En wie ben jij dan? Moet ik toch wel de groeten doen van een naam he Kriegshammer zal m niet veel zeggen denk ik [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 25-05-2004 16:35] LAI LAI HEI |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: zzz |
|
gvd, uitgerekend op die dag spelen er ook bands in het LVP/Qubus waar ik bij moet zijn [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 26-05-2004 9:41] |
|
quote:smoesjes wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Balen ik ga dan naar textures... voor nog meer zwaremetalen uit leiden check ook eens mijn band op www.apocrypha.nl recensie op zwaremetalen http://www.zwaremetalen.com/recensie/2658.html |
|
quote: Erik |
|
quote:Ik Ik Ik heb wel een slaapplek... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hoe laat begint pedostrians? ik weet namelijk niet of ik op tijd kan komen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:denk dat we tussen 10 en 11 beginnen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
was erg gezellig + goed optreden "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |