IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hidden Tracks Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-11-2001 21:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 november 2001 19:33 schreef Vampire_girl het volgende:
Je kunt ook bepaalde elpees terugdraaien en dan hoor je een verborgen boodschap.

Slayer - Hell awaits; Join us, Join us.....

Het stukje voor Still life op Piece of mind van Iron Maiden; dat is Nicko, maar het is erg vaag; check de Iron Maiden FAQ op 't net; daar staat de verklaring.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 11-11-2001 21:23 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Moet aan iets denken-Henk Westbroek heeft in Vara's Vuurwerk ooit over hidden tracks gesproken...enkele zakkenwassers hadden nl.in de rioolpers gepubliceerd dat achterstevoren opgenomen stukken songtekst de luisteraars a.h.w.zou hypnotiseren...één van de luisteraars had in een brief aan V's V gezet : "Wie draait er nu in godsnaam een plaat achterstevoren?En dan nog."
Welnu,dat vind ik er ook van.Mijn pa,ook een groot muziekliefhebber,repliceerde: "Wie houdt er zich nu bezig met platen achterstevoren te draaien?Mensen met teveel tijd,zeker?"

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 15-01-2002 10:32 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

De nieuwe van Anathema heeft ook blijkbaar een hidden track... 'k Vond hem pas na drie maand, 'k had m'n cd-speler gewoon laten draaien en ineens begon het te kraken... 'k Dacht dat m'n stereo naar de kloten was... Niet dus...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-01-2002 10:38 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Had dat ooit met een bandje van the offspring volgens mij was het smash.
In iedergeval kwam ik er pas een heletijd later achter dat er een hidden track op zat toen ik vergeten was om het bandje om te draaien. Ik ben me kapot geschrokken, omdat ik niet beter wist dat het bandje af was gelopen.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-09-2002 1:30 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

op de tweede cd van Arcturus zit niet alleen een hidden track maar ook een - '666 op je cd-speler' feature.. lol:

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-09-2002 1:35 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Op de eerste Haatstrijd tape staat een live nummer.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-09-2002 1:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 1:35 schreef Slechtheid het volgende:
Op de eerste Haatstrijd tape staat een live nummer.

.. In welke zin is die dan 'hidden' .. hebben ze er soms eerst 10 minuten stilte op staan?? .. haatstrijd live.. dat is toch niet opgenomen tijdens dat school-concert he? Of was dat weer een andere band

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-09-2002 1:41 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 1:37 schreef Valorian666 het volgende:
.. In welke zin is die dan 'hidden' .. hebben ze er soms eerst 10 minuten stilte op staan?? .. haatstrijd live.. dat is toch niet opgenomen tijdens dat school-concert he? Of was dat weer een andere band
Verborgen asin staat niet op de tracklist.

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 06-09-2002 8:06 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

een hiddentrack voor nummer 1? hoe kan dat dan? daar heeft ik echt nog nooit van gehoort

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 06-09-2002 8:43 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Ik ook niet, En ik haat ook hidden tracks,met dezelfde reden als iedereen hier

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 06-09-2002 10:21 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

op die laatste cd van Mayhem schijnt trouwens ook zo'n "hidden-track" te staan, ik heb hem alleen nog niet opgezocht.

cd van Behemoth - Pandemonic Incantations
daar staan ook 666 nummers op, maar dan meer als 650 nummers met 3 sec. stilte.

Wat daar de humor van is ??

BLASTBEATS FOREVER

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 06-09-2002 11:04 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Op Leng Tch'e - Death by a thousand cuts staat ook een hidden track. (ergens halverwege nummer 9)

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-09-2002 11:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 8:06 schreef Markam het volgende:
een hiddentrack voor nummer 1? hoe kan dat dan? daar heeft ik echt nog nooit van gehoort

Het is anders niet erg origineel meer hoor..

voorbeeld is dus Arcturus - La Masquerade Infernale .

Hoe het kan weet ik niet, maar je kan gewoon als je nr. 1 aanzet het nummer terugspoelen, dan gaat 'ie dus in de min zeg maar. Overigens verschilt het per cd-speler, niet alle kunnen dit aan..

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 06-09-2002 11:41 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 6 september 2002 11:37 schreef Valorian666 het volgende:
Hoe het kan weet ik niet
Op een CD staat naast de gegevens (de muziek) zelf ook een index met tracknummers. Deze index staat meestal aan het begin van de CD (tenzij er iets bijgebrand is, dan moet er dus een nieuwe index gemaakt worden en raak je dus weer een beetje ruimte kwijt, maar dat terzijde). Door een beetje creatief met de drukpers of brander om te gaan kun je de index dus af laten wijken van wat er daadwerkelijk op de CD staat en je een nummer verstoppen. Gewoon tegen de index zeggen dat track 1 op 4 minuten in de Cd begint en je hebt 4 minuten voor nummer 1 over.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 06-09-2002 12:03 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 1:30 schreef Valorian666 het volgende:
op de tweede cd van Arcturus zit niet alleen een hidden track maar ook een - '666 op je cd-speler' feature.. lol:

dat vind ik nou grappig verzonnen!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-09-2002 12:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 12:03 schreef Vintersorg het volgende:

Was trouwens ook de eerste cd waarbij ik dat tegenkwam.. Maar je moet dan wel een cd-speler hebben met indexaanduiding (veel nieuwe hebben dat niet) anders zie je niks

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 06-09-2002 12:22 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 6 september 2002 8:06 schreef Markam het volgende:

Ook op de nieuwste van Cirith Gorgor (Unveling the essence) staat een bonus track als je vanaf het eerste nummer terugspoelt. Het betreft een cover van Darkthrone (weet zo even de titel niet meer ...)

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 06-09-2002 13:16 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 12:22 schreef Carnagath het volgende:
Ook op de nieuwste van Cirith Gorgor (Unveling the essence) staat een bonus track als je vanaf het eerste nummer terugspoelt. Het betreft een cover van Darkthrone (weet zo even de titel niet meer ...)

mmmm waar heb ik dat meer gelezen.....

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 06-09-2002 13:19 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 12:03 schreef Vintersorg het volgende:

Mwoah, dat heeft de eerste CD van HIM nu ook zie...

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 06-09-2002 15:56 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

maar als je een programma als audio catalist gebruikt zou je dat moeten kunnen zien toch? dat er een nummer voor nummer 1 zit?

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 06-09-2002 15:57 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik zeg het nog maar een keer: hidden tracks moeten verboden worden! En een iedere band die dat verbod overtreedt moet ter plekke gefussileerd worden.

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 06-09-2002 16:19 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Op elke cd van offspring sttat er na 2 minuten nog en hidden track op.

Er is een cd van marlin manson waar er een hidden track op staat op nummer 99.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-09-2002 16:20 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 16:19 schreef the wounded immortal het volgende:

Dat zit vreemd in elkaar. Nummer 99 is eigenlijk de eerste helft van nummer 1. Draai 99 en 1 maar eens vlak achter elkaar en je hoort dat je perfect in elkaar overlopen.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 06-09-2002 16:20 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Marilyn Manson en Offspring moeten dan ook gefussileerd worden he!

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 06-09-2002 16:25 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 16:19 schreef the wounded immortal het volgende:
Op elke cd van offspring sttat er na 2 minuten nog en hidden track op.

Antichrist Superstar toch?

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com