|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Eens in het zuiden van het land onze old school ten gehore brengen! Komt allen! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Maak er dan meteen een dubbel concert van met Toxocara |
|
Het eerste optreden van Toxocara vind denk ik pas plaats na de zomer. Eerst Sanguinary maar eens naar het zuiden! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Nou ja, jammer dan...hoever zijn jullie eigenlijk met een demo van toxocara ? |
|
Hey kan niet op de Toxocara site komen btw |
|
Klopt, die site is laatst per ongeluk naar de zevende hemel voor websites geholpen. Komt binnenkort wel weer goed. Maar, om ontopic te blijven, Sanguinary in Tilburg, wordt zware kost ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik wacht al tijden op nieuwe shirts.Zou van Alex bericht krijgen als die er waren maar niks gehoord nog... |
|
Sinds drie weken zijn de nieuwe shirts er! shirts € 12,- girlies € 13,- ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:Ik kom wel ff spieken dan denk ik! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Die van mij is al bijna afgedragen!!! |
|
Kijk de echte fan ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
HEY! Eindelijk zeg! Wel jammer dat het op een woensdag valt Denk wel dat ik effe kom. |
|
Jammer dat de shirts niet in xxl zijn...Valt de XL wel een beetje ruim ?? |
|
quote: wat nou woensdag?? vrijdag. als ik weer een fatsoenlijke auto heb, ga ik wel. |
|
|
|
quote: Argh, ik las juNi |
|
quote: je hebt mail ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Dat klinkt alvast veelbelovend! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Dat zou een vette package zijn!! |
|
GODVERDOMME 1i1ith, komen jullie eens naar het zuiden.......grrrrr!! Op 9 juli zit ik op Extreme Obscene |
|
is dat dan al? |
|
quote: Ja, godverdomme, regel ik wat voor je, krijg je dit! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
*schop* Volgende week, de keurslagers van het Noorden (aldus de Violent Moshground) in het Zuiden ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Doe Steven de groet'n van me! (Frank / Symmetry) |
|
Heb Steven de groeten gedaan. Nu nog een lading metalfans die ons begroeten in Tilburg!!! ~* www.SpoOken.nl *~ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |