|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
bij concerten muts |
|
quote: Ja. Die zijn zoooo cvlt en vndergrovnd dat je ze ECHT nergens maar dan ook nergens kan kopen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Chelman, pas je eens aan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Eerst foto's, dan misschien helpen ... |
|
quote: Is dit je vriendinnetje? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Heeft ze grote mammasitas? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Dude, ze is pas 12. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
11 bedoel ik. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
is de minuut al voorbij? dan mag ze weer gaan praten... |
|
|
large natjens |
|
quote: cool, hieruit maak ik op dat je tot het vrouwelijk geslacht behoord. Dus, wanneer gaan we neuken? [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 22-05-2004 18:44] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
|
|
quote: Je gaat me verlaten? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ze is dan ook Junior member "Sehnsucht" |
|
quote: Nee hoor, de leegte die jij zou achterlaten zou nooit door iemand anders opgevuld kunnen worden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
De leegte moet ook vanzelf eerst weer krimpen. Je kringspier is niet zo flexibel. |
|
quote:Hee godverdomme, blijf van m´n chick. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ah, haantjesgedrag. *trekt een nieuw blik bier open* Oud Vuil. |
|
quote: ok allemaal 1 minuut stilte ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
tieten ! |
|
quote:Da's mijn bier, godverdomme! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |