|
Auteur: |
|
|
Nog oude deathmetal-lievhebbers die 31-05-04 Incantation in de Goudvishal gaan bewonderen te Arnhem??? BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
nee. dan zit ik in de kerk. Incantation is toch ruk |
|
Benediction was altijd ook wel de moeite,wel iets softer maar wel de moeite. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
vond het altijd maar een beetje ruk, benediction.....net als bolt thrower te sloom enzo.Desecration is juist wel weer een goeie engelse band... |
|
idd mid-tempo ,zeker niet vergelijkbaar met Incantation maar het is ook een stukje ouder,voor toen was het wel degelijk hard. Persoonlijk houd ik ook meer van ranzig snel tenzij het van het Autopsy caliber is. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Misschien handig om dit in CONCERTEN te plaatsen? FREEZE |
|
Zeur niet zo Als je autopsy te gek vind raad ik je The Ravenous aan...Mijn favoriete band allertijden !!! Killjoy rulez !!! |
|
Ik geloof dat ik iets teveel ben blijven hangen in wat ik al kende,ik zal het eens opzoeken. Laatste tijd ook weinig leuke dingen meer,ik volg alleen Cannibal copse en Deicide eigenlijk nog. Autopsy ,wel de meest ranzige strot aller tijden "it rulez". BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
The Ravenous is vet !!! Voorlopig vind ik hun mini,Three On A Meathook, nog het goorst....die vocalen...Fantastisch !! Killjoy rulez !! |
|
Nou moet ik het zeker gaan beluisteren. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Daar zal je geen spijt van krijgen. In ruil voor de tip krijg ik een gratis Scrotum demo |
|
aaaah,& dan??? BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Heb je The Ravenous NOU al geluisterd? |
|
|
|
Niet zo schelden jij ! Hoezo, is alles afgelast zekers ? |
|
dat iemand niet gewoon eerst de site van de goudvishal checkt en mensen blij gaat maken met dingen die helemaal niet waar zijn, gemeen gewoon |
|
quote: Dat is idd vals en gemeen.... |
Index / Concerten |