|
Auteur: |
|
|
heb enkel FUKK...en die is wel geinig. wel een leuke bak herrie. Die gitarist is nog al niet een geschifteling zeg...Staat in de inlay van FUKK met allemaal veiligheidsspelden door z'n arm. en dan niet 4 ofzo, volgens mij een stuk of dertig |
|
blakk mass murder idd, band die een vernuftige pot teringherrie weet neer te zetten wuust robuust |
|
hehe, die australiërs zijn echt mongolen kerels gingen uit het niets op de vuist met publiek. |
|
haha, zat er dik in natuurlijk afgaande op de muziek moeten die lui wel dik gestoord zijn |
|
Paar nrs van gehoord,klinkt wel deftig You will beg me to kill you!!! |
|
heb de cdees We Are Deth Fukk You en Fukk en vindt de laatste wel zwaar heerschen http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Deftig? Beikes nee!, heftig des te meer I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ja...plezant...(gooit haar alvast los)whehehe Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Gave band dit, hoor het voor het eerst lekkere botte beukende teringherrie, jawel. |
|
Lekkere herrie dit wel! |
|
infernal clock we are death Fukk you signature |
|
Nog gezien in 1995 met Absu en Impaled Nazarene, een van de favoriete bands van Euronymous. |
|
Gave band, Rev. Kriss Hades solo is ook fucking geniaal. |
|
|
|
Ik heb "We Are Deth Fukk You" maar die ligt vreselijk stof te verzamelen in mijn platenkast. Meer dan grappig kan ik het eigenlijk niet noemen... |
|
quote: Dat klopt. http://uk.youtube.com/watch?v=aFTvdK6v9bc&mode=related&search= [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 19-07-2007 19:16] |
|
quote:Hehe, ja dat was gaaf he. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Reageren op je eigen post, weliswaar onder een eigen nickname, kan écht niet. |
|
quote: :') |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Iemand een idee of deze heren nog wat gaan opnemen? Sinds vorig jaar zijn ze opnieuw actief en treden ze ook weer op, maar hun MySpace is gruwelijk gedateerd en hun website is al jaren geleden verdwenen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
volgens een interview was dat optreden in 2009 eenmalig en gaan ze nooit meer iets doen.. al weet je het nooit met dit soort psycho's |
|
kkkut! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
I'm dead fukk you signature |
|
|
Index / Heavy Metal |