|
Auteur: |
|
|
quote: ...en een heerschband. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ga jij zaterdag toevallig ook? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ga dan waarschijnlijk al naar een ander concert toe, maar als dat niet doorgaat naar Xenomorph. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
wat voor genre is het ? ik heb wat gedownload (soulseek)..., dance ? [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 23-05-2004 12:45] |
|
Heb dat cdtje met 2 nummers, en 't smaakt naar meer.. koele band Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Death metal http://www.xenomorph.nl Er staat trouwens nu een interview met de zanger op de frontpage. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 24-05-2004 23:26] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik ken alleen de horror/dark psy-trance act "Xenomorph" hehe... en het heerscht! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 25-05-2004 4:05] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Spelen binnenkort in Elektra/Sliedrecht |
|
yep, en aanstaande zaterdag in het LVC te Leiden met o.a. Thanatos. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1304913&page=1 |
|
Ik heb die 2 nummers ook gehoord van de nieuwe plaat: HELL YEAH! Tievus goed man!! Smaakt zeker naar meer ! |
|
quote: (die dance/trance act waarvan ik mp3's had gedownload vond ik ook goed btw ) |
|
a.s zaterdag ben ik er zeker bij |
|
Zaterdag 12 juni word vet cool! |
|
quote:Ik weet niet welke 2 nummers je hebt gehoord maar ik heb de hele plaat gehoord en het is erg goed. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Treblinka en Neon black stronghold, een promo van de nieuwe plaat |
|
quote:Treblinka is imo het beste nummer van de plaat. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Fucker! jij hebt dus de hele plaat gehoord?!?! Je bent een bevoorrecht mens! |
|
quote: Hoe moet ik anders een cd recensie schrijven.... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hey, ik hoorde zoiets van Rob dat jullie niet naar dat feestje in België gaan, betekend dit dat jullie nu wel naar xenomorph gaan? Zo ja, zou je me dan effe kunnen mailen. Ik zoek nog wat gezelschap om erheen te gaan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik denk dat er genoeg gezelschap te vinden zal zijn die naar het LVC gaan vanavond. Wordt zeker een beter metalen feestje!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1304913&page=1 [Dit bericht is gewijzigd door JRA op 29-05-2004 12:25] |
|
Was het wat gisteren?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Het was super!! Xenomorph heerst!!! |
Index / Heavy Metal |