|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wederom op het veldje achter Calslaan 18, op de bosrijke campus van de Universiteit Twente, een hopelijk zonnige dag met veel lawaai en bier (a 0,50 euro per glas GROLSCH). Geen entreeprijs Line-up: 15:00 Despoiler = metal 16:00 Kudra Mata = ExperiMetalCore 17:00 Deadlock Society = live drum 'n bass 18:00 The April Fools = skajazz/bluesrock 19:00 Massive Assault = metal 20:00 A State Of Nothing Left = emocore 21:00 The Skabadivers = ska 22:00 The Embodiment = metal Site is geloof ik http://www.flatrock.nl/ maar die lijkt nu erg weinig te doen... [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 24-05-2004 12:03] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hmm.. vrij grote kans dat ik d'r ben wuust robuust |
|
Gaaf feestje is dat! Jammer dat het nu zo'n eind weg is |
|
Ah klinkt wel interessant. Eens kijken of ik verder niks te doen heb. |
|
quote:oh jee ... chelman waar ben je .. |
|
Aanwezig. Alleen was het bier dit jaar 75 cent naar wat ik hoorde quote:Gewoon bordjes UT volgen, zodra je op de campus uit komt hoor je vanzelf wel waar je zijn moet |
|
quote: wahahha, wat een treurnis bij je interesses zeg. |
|
quote:zo ver wilde ik niet eens kijken .. |
|
Ik zal er weer zijn . Nu maar hopen dat het weer net zulk mooi weer is als vorig jaar . |
|
Aanwezig! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Waar is Dimensional Psychosis gebleven? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: jammer dat het tijdens dynamo is. |
|
zouden die ook spelen/?? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, dat stond in zo'n EHBO nieuwsbrief meen ik... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik ga dr ook bij zijn! |
|
quote: He, vervelend. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ja dat klopt. Jammer dat ze niet spelen, maar goed dat zal mij niet beletten om te komen |
|
quote:DP gaat door een jammerlijk misverstand niet door, de zanger zou namelijk uit de band stappen, maar die dag nog wel spelen. Maar toen was er reeds een andere band geboekt. |
|
quote: arggh wat kut |
|
de zanger (Ivo) zei op ZM fets dat het optreden op ZM fest zijn laatste met DP zou zijn ... |
|
Waarom kapt hij er eigenlijk mee? Ik vond juist dat zijn strot erg goed bij de muziek pastte. |
|
Tegen mij zei hij dat hij toch liever in zijn eentje werkt, nog vreemdere shit maken ... |
|
quote: aha... nu maar hopen dat DP een goede vervanger vindt |
|
quote:Ja, vond ze op ZM fest erg vet, en idd die stem past er perfect bij |
|
quote: Dat ben ik |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |