|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
LOL Band Zonder Banaan speelt er gewoon ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Is dat folk? Bullshit feestje dus ... |
|
quote: BZB is wel gaaf! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja maar... Een folk feestje met BZB?? Als ik aan BZB denk, denk ik aan al die boeren bij ons (ja, ook vrienden van mij), die helemaal uit hun dak gaan op BZB.. Voor hen past het in hetzelfde rijtje als Normaal en Jovink ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ach ja vorig jaar was er pater moeskroen en nog wat van die vage dingen. Misschien verstaan ze dat onder nederlandse folk iig is het wel erg gezellig en het merendeel van de muziek bevat folkelementen. O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote:Boehoehoehoe Het gaat gewoon heerschen ->. @Beli: Jep, dan drinken we nog een Guinness (of 2 of 3 of 4 of... ) Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Voor de ge-interesseerden, ik heb de knoop doorgehakt en besloten dat dit mijn eerste internationale festival (ZMfest niet meegerekend ) zal worden, folkwoods, here I come Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hoe zit het eigenlijk met de rest? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Geen idee, maar het had mij ook wel leuk geleken als ik iemand had mee kunnen krijgen. |
|
Ik ga Beli! Maar kom helaas alleen de zaterdag i.v.b.m. werk! Maar we gaan natuurlijk wel even drinken! <-guinness Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
best een leuk festivalletje maar wel wat commercieel, enne....het valt tegelijk met summer darkness dus het valt al af. Faun is echter wel een vette aanrader, mooie pagan folk. |
|
Ik ben er zeker! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Festival primitief?? Je dikke reet zal je bedoelen. Folkwoords is niets meer dan een beetje hautain rijkeluiskakkers folk festivalletje waar met de 'hapjes' rond gegaan worden... jaja primitief hoor. And my marlboro light |
|
quote: Dan moet je de line-up eens bekijken van het "folk"festival van Dranouter ( http://www.folkdranouter.be/ ) Daar ga ik al jaren niet meer heen. En op vlak van aanraders, Moya Brennan (zus van Enya) en Omnia zijn heel goeie aanraders Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Omnia. Ben ik zeker bij! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: kheb serieus geeneen hapje voor mn neus voorbij zien komen vorig jaar... de rij bij de etenstent duurde eerder meer dan 3 kwartier :S O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
overigens ben ik er uiteraard ook O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: ik ook Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |