IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Folkwoods 2004 Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-05-2004 13:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 13:27 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
ah kom op man :@

hou ff op over die site. JA de site is primitief net als het festival. En als je niets met folkwoods te maken wil hebben (door die site of in het algemeen) reageer hier dan ook gewoon niet op.
aahhhh plagen ze je vriendje's topic .. aahhhh

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-05-2004 13:54 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

LOL Band Zonder Banaan speelt er gewoon

..."Hate can only create more hate"...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-05-2004 13:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 13:54 schreef Immortella het volgende:
Is dat folk?
Bullshit feestje dus ...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-05-2004 14:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 13:54 schreef Immortella het volgende:

BZB is wel gaaf!

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-05-2004 14:09 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 14:00 schreef Chelman het volgende:
BZB is wel gaaf!

Ja maar... Een folk feestje met BZB??
Als ik aan BZB denk, denk ik aan al die boeren bij ons (ja, ook vrienden van mij), die helemaal uit hun dak gaan op BZB..
Voor hen past het in hetzelfde rijtje als Normaal en Jovink

..."Hate can only create more hate"...

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 27-05-2004 14:24 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 14:09 schreef Immortella het volgende:
Ja maar... Een folk feestje met BZB??
Als ik aan BZB denk, denk ik aan al die boeren bij ons (ja, ook vrienden van mij), die helemaal uit hun dak gaan op BZB..
Voor hen past het in hetzelfde rijtje als Normaal en Jovink

ach ja vorig jaar was er pater moeskroen en nog wat van die vage dingen. Misschien verstaan ze dat onder nederlandse folk

iig is het wel erg gezellig en het merendeel van de muziek bevat folkelementen.

O'er the surging flood of sea my spirit flies...

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 27-05-2004 16:59 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 13:50 schreef Jenje het volgende:
aahhhh plagen ze je vriendje's topic .. aahhhh
Boehoehoehoe

Het gaat gewoon heerschen ->.

@Beli: Jep, dan drinken we nog een Guinness (of 2 of 3 of 4 of... )

Like Some Snow-white Marble Eyes

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 30-07-2004 10:23 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Voor de ge-interesseerden, ik heb de knoop doorgehakt en besloten dat dit mijn eerste internationale festival (ZMfest niet meegerekend ) zal worden, folkwoods, here I come

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 31-07-2004 14:53 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

hoe zit het eigenlijk met de rest?

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Tronc
Usericon van Tronc
Posted 31-07-2004 14:57 by Tronc Wijzig reactieProfiel van TroncQuote dit bericht

Geen idee, maar het had mij ook wel leuk geleken als ik iemand had mee kunnen krijgen.

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 31-07-2004 15:12 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Ik ga Beli! Maar kom helaas alleen de zaterdag i.v.b.m. werk! Maar we gaan natuurlijk wel even drinken! <-guinness

Like Some Snow-white Marble Eyes

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 31-07-2004 16:21 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

best een leuk festivalletje maar wel wat commercieel, enne....het valt tegelijk met summer darkness dus het valt al af.

Faun is echter wel een vette aanrader, mooie pagan folk.

VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 31-07-2004 18:50 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ik ben er zeker!

Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 31-07-2004 19:28 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 13:27 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
ah kom op man :@

hou ff op over die site. JA de site is primitief net als het festival. En als je niets met folkwoods te maken wil hebben (door die site of in het algemeen) reageer hier dan ook gewoon niet op.

Festival primitief??

Je dikke reet zal je bedoelen.

Folkwoords is niets meer dan een beetje hautain rijkeluiskakkers folk festivalletje waar met de 'hapjes' rond gegaan worden...
jaja primitief hoor.

And my marlboro light

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 01-08-2004 20:33 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 31 juli 2004 16:21 schreef TekNoir het volgende:
best een leuk festivalletje maar wel wat commercieel, enne....het valt tegelijk met summer darkness dus het valt al af.

Faun is echter wel een vette aanrader, mooie pagan folk.

Dan moet je de line-up eens bekijken van het "folk"festival van Dranouter ( http://www.folkdranouter.be/ ) Daar ga ik al jaren niet meer heen.

En op vlak van aanraders, Moya Brennan (zus van Enya) en Omnia zijn heel goeie aanraders

VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 01-08-2004 21:03 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2004 20:33 schreef beli mawr het volgende:
op vlak van aanraders, Moya Brennan (zus van Enya) en Omnia zijn heel goeie aanraders

Omnia. Ben ik zeker bij!

Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 01-08-2004 21:14 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2004 19:28 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Festival primitief??

Je dikke reet zal je bedoelen.

Folkwoords is niets meer dan een beetje hautain rijkeluiskakkers folk festivalletje waar met de 'hapjes' rond gegaan worden...
jaja primitief hoor.

kheb serieus geeneen hapje voor mn neus voorbij zien komen vorig jaar... de rij bij de etenstent duurde eerder meer dan 3 kwartier :S

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 01-08-2004 21:14 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

overigens ben ik er uiteraard ook

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-08-2004 11:21 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 1 augustus 2004 21:14 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
overigens ben ik er uiteraard ook

ik ook

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com