|
Auteur: |
|
|
quote:Dit staat er alleen als je niet ingelogt bent. Want dan weet het forum nog niet welke gebruiker er is en dan kan iedereen toch zijn/haar bericht wijzigen. Niet iedereen logt in. Bijvoorbeeld als je op gedeelde computers werkt. Dit plaatje komt er niet te staan als je wel bent ingelogd. Dan zie je dit plaatje alleen bij je eigen posts [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 10-11-2001 22:16] |
|
Jawel. Heel soms. |
|
mcdoom, jij verveelt je ook gewoon, wie gaat zich hier nouw druk om maken Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Het klopt toch gewoon niet? |
|
quote:Wat klopt er niet? ik heb ff de beschrijving iets uitgebreid ipv die ene regel |
|
Maar ik was echt ingelogd als McDoom. En toch stond het plaatje met pen & papier er. Ik heb het al eens eerder gehad. Gebeurt heel soms. Ik had er toch echt al twee posts opzitten en ik heb me ook niet uitgelogd. |
|
Zadel Paul nouw niet op met allerlei pietluttige probleempies, daar wordt-ie toch ook niet goed van Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Lijkt me heel vaag. Als je het nog een keer krijgt beschrijf dan ff heel nauwkeurig op wat je gedaan hebt. Dan kan ik het misschien reproduceren. Ik ben het nog niet tegengekomen maar ja, bij mij staat er bij iedereen een edit knopje |
|
Effe kijken of 'ie 't bij mij doet... [edit] ik kan dus alleen m'n eigen editten [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 14-11-2001 13:40] |
|
quote: Ik kan alles editten |
|
quote:Bijna alles |
|
The power of the Moderator. |
|
quote: OK, ik zal er op proberen te letten wat ik ervoor zoal doe. |
|
Euh, net had ik het weer. Ik had twee posts gedaan en mezelf ingelogd. Na de post terug naar Active Topics. Toen weer naar een topic. En toen zag ik ze weer, ik weet niet of je de topics ook moet weten? Het laatste topic, waar ik dus pen & papier zag was "Waar heb je vannacht over gedroomd?". Daarvoor heb ik gereageerd op "Ik Ben Nieuw" en "ALARM DIMMU BORGIR GAAT MET SLIPKNOT TOUREN". [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 17-11-2001 21:51] |
|
dudu dudu dudududu |
|
quote:Euhh, gaat het McDoom, staat er als je pen & papier ziet bij de andere personen boven in je scherm "Inloggen" staan |
|
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht van niet. |
|
Hmmm ... nah ja .. als jij de enige bent die er "last" van heeft dan vind ik allang best. Wijzigen lukt toch niet want er zit ook een check in de wijzig pagina zelf. |
Index / Administration |