|
Auteur: |
|
|
Heb één cd van die gasten staan (The Berzerker). Op z'n tijd erg lekkere bak herrie, maar zou er geen DVD van kopen. Heb nog wel andere dingen op m'n 'wish list' staan. Har har! |
|
Ik begin dr toch wel benieuwd naar te worden... Niemand dit ding in huis? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
heeft er iemand demos van deze schepsels in huis? :p |
|
Ik heb demo's op mp3... Die dvd moet ik ook maar eens bestellen. Laat maar weten of het de moeite waard is Ethereal. |
|
ben zeker benieuwd naar die dvd wat staat er zoal op die demo's, trol? iets meer info aub? |
|
quote:Bedoel je't werk toen ze nog 'echt' terror maakte(n?)? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
De DVD staat hier ook in bestelling. Geweldige band. Moet hun deicide covers nog steeds eens downloaden trouwens. |
|
quote: he wanneer krijg ik mn cd terug slet |
|
quote:Wanneer jij terug gaat naar een nick Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Verwacht binnen enkele dagen een uitgebreide recensie van die DVD op Vampire Magazine. Heb hem nu al meerdere malen bekeken en ik kan alvast zeggen dat het ding fucking gedetaileerd is. Van live materiaal tot uitgebreide documentares over de verschillende albums plus allerlei interesante extra's. |
|
Top review!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: ja! zo speedcore achtige toestanden :p |
|
Nogmaals, die demo's zijn op soulseek van mij te downloaden. nickname; Trol |
|
The Berzerker.... HEERSCH :D binnenkort maar eens navragen of kerel m voor me mee wil nemen handig..die contacten Inter faeces et urinam nascimur |
|
Vanavond heb ik delen van deze DVD gezien! Hij heerscht als een tiet! Haha 1 van de gitaristen / brullers ziet er geniaal degelijk uit! (kort blond degelijk kapsel, nette blouse aan, een ambtenaar figuur) en grunten en raggen dat ie kan op de gitaar! niet normaal! , geniaal! Live optredens niet zoveel van gezien, maar was verder wel te verteren... over de drummer werd zelf wat geheimzinnig gedaan geloof ik, maar je ziet hem dus wel degelijk die shit uitpoepen in een zelf gebouwde huiskamer studio! , jonge kerel ovigerens. Er gaat heel veel mis, en het was echt een hel voor alle lui die betrokken waren bij de opnames van de s/t en dissimulate! Over 1 riffje hebben ze iets van 160 takes moeten doen, omdat ie zo snel was en 'luke' (de man achter de band, die ovigerens "vroeger" speedcore/gabber in zn eentje produceerde) een perfectionist is! maar de DVD heerscht verder als een tiet! Je krijgt veel te zien! echt waar voor je geld! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
oja, ontiegelijk veel respect voor deze band en luke na het zien van deze DVD! godverdomme wat een werk! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Heb m ook al een tijdje binnen en inderdaad, als je the making of hun eerste album bekijkt krijg je echt DIEP respect voor die Luke!! Wel grappig dat hij constant in van die Thunderdome t-shirtjes loopt En die basgitarist is inderdaad niet de persoon die je onder dat masker verwacht Liveshows zijn ook zwaar ok... Viel me gister op dat en het begin van 1 van de nummers in het begin de basgitarist een gast uit het publiek vol op de neus mept, haha In ieder geval een dikke heerschende DVD.. Gaat hem allen zien!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Index / Heavy Metal |