|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hallo, ik probeer de tjechische death metal band crisp te boeken voor 9 juli, wij zelf kunnen eventueel ook optreden op deze dag met Charlie*Adler (metal, met leden van inhume, collision, concubine http://listen.to/charlieadler) ... zou te gek zijn als iemand tips heeft voor tenten waar ze ons kunnen plaatsen. |
|
|
|
quote: aargh.. die hebben op die avond een ska band geboekt... past er niet echt bij dacht ik zo. |
|
quote:kut .. jammer ... Iduna drachten misschien? Atak enschede www.atak.nl Dat ding in steenwijk? ben naam ff kwijt ... |
|
|
|
|
|
|
|
hehe... ik heb de meeste gemailt in ieder geval, wel kut, zo kortdag een datum zoeken. hopelijk lukt t nog |
|
In Gigant speelt nog niks in ieder geval. |
|
waarom zou je denken? |
|
quote: Omdat ze dan zeerwaarschijnlijk dan in Nederland zijn/kunnen komen? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Misschien kun je iets regelen met Sanguinary voor in Little Devil (Tilburg)? Is wel een wat kleinere tent, geen idee van de grootte van Crisp. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 25-05-2004 22:27] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
crisp speelt op 10 juli in duitsland, ze zoeken nog een optreden om t weekend een 'beetje waard' te maken en tis natuurlijk financieel een stuk leuker |
|
quote: er is volgens mij een mailtje naar little devil. |
|
quote:nou dan; je hebt een tour(tje) en een loze dag; klaar |
|
ze komen 2 dagen, waarvan 1 in nederland, en 1 in duisland |
|
quote:Nu ik je toch spreek... kan ook de naam van Collision (evt. tegelijk met die van Pedostrians) wel eens laten vallen als ik weer eens daar ben... had ik 't vandeweek over met She_devil I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: De Buze |
|
quote:die ja |
|
quote: ah, te gek. she_devil heeft me al geinformeerd, dus dat zal wel goed komen. |
|
quote:Ik zal eens een balletje opgooien daar dan! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
leuke tent trouwes, ben er laats geweest met inhume, ik hoop dat t ook te regelen valt voor 9 juli!! |
|
Misschien dat ik wat kan regelen in 't Wijkhuis (vroeger "de Kronkel") in wijk bij duurstede (iets onder Utrecht)... Niet extreem groot, maar wel relaxed |
|
niet groot is perfect, dat zou te gek zijn. zou je me kunnen mailen op collision@wanadoo.nl ?? |
|
Frontline |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |