|
Auteur: |
|
|
Ik krijg vaak een hypo bij een kater, dubbel lol |
|
had er en heb er nog last van. but pain is plesure |
|
No pain, no gain. Heads I win, tails you lose |
|
Hehe... hoofdpijn tijdens het drinken !?!?!? Das kut.. Ik, Wil Schuurman |
|
kheb al jaren geen koppijn gehad (van het drinken dan) Je moeder. |
|
Over gegaan op appelsap?? Black Metal ist krieg :-) |
|
Dr.Pepper wordt je wel hyperactief van moetik zeggen, vooral als je de eerste fles op hebt Je moeder. |
|
Black Booster 5 blikkies en jenje goes hyperspace *wwwwiiiieeeeeee* |
|
Als ik Heineken drink krijg ik tijdens het drinken ook meteen hoofdpijn. Daarom drink ik het bijna nooit, ik heb liever Grolsch. the only pleasure is pain |
|
quote: dat heb ik nou juist omgekeerd... Suck my piss |
|
Ik ook, Heineken valt bij mij veel beter, komt waarschijnlijk omdat ik toen ik bier 'leerde' drinken ik met Heineken ben begonnen. Nu drink ik meestal Dommelsch |
|
Heeft McDoom ook al last van! |
|
Heineken en Oranjeboom krijg ik ook altijd meteen koppijn van... |
|
Ik heb ook een kater.Hij heet Noddy,is 1 jaar oud en nu zit hij met z'n pluizige kop tegen m'n been te wrijven...(geeft hem een aai over de bol,hij spint...) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: ik was gewoon ziek , bleek achteraf, kwam ik zondag met behulp van thermometer pas achter Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Heineken, amstol en oranjeboom, dat komt hier uit de kraan, teminste, zelfde smaak Ennuh.. grolsch, dommelsch, hertog en hoegaarden zijn de enige géweldige!!!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: nee, dat gaat ook moeilijk als je alleen maar cola met een rietje slurpt |
|
quote: Hehehehe zat ie daar zaterdag nacht met z'n dekentje en blind guardian CDtje op te klagen dattie al een kater had... en vervolgens lekker door blowen Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Tja ik had na die fles wijn zaterdag nergens last van bla...bla...bla... |
|
blowen, waqs een hopeloze actie om de hoofdpijn weg te krijgen, (absoluut niet gelukt, maarja) volgens mij ging k em voor sin halen, maarja , je kan zo'n arm meisje niet zo'n blow helemaal in dr eentje weg laten roken natuurlijk (maar ff serieus door te blowen ?, volgens mij heb ik 2 haaltjes genomen op de hele avond , ik heb alleen ietsie teveel gedronken *grin*) [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 15-11-2001 9:41] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hmm ik heb niet bij gehouden hoeveel je geblowd heb. Maar wat Sin betreft had je gelijk, zo'n klein meisje...zo'n joint... bla...bla...bla... |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek |