![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Ik krijg vaak een hypo bij een kater, dubbel lol ![]() ![]() |
|
had er en heb er nog last van. but pain is plesure ![]() |
|
No pain, no gain. Heads I win, tails you lose ![]() |
|
Hehe... hoofdpijn tijdens het drinken !?!?!? Das kut.. Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
kheb al jaren geen koppijn gehad (van het drinken dan) Je moeder. ![]() |
|
Over gegaan op appelsap?? ![]() Black Metal ist krieg :-) ![]() |
|
Dr.Pepper ![]() wordt je wel hyperactief van moetik zeggen, vooral als je de eerste fles op hebt ![]() Je moeder. ![]() |
|
Black Booster 5 blikkies en jenje goes hyperspace *wwwwiiiieeeeeee* ![]() |
|
Als ik Heineken drink krijg ik tijdens het drinken ook meteen hoofdpijn. Daarom drink ik het bijna nooit, ik heb liever Grolsch. the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: dat heb ik nou juist omgekeerd... ![]() Suck my piss ![]() |
|
Ik ook, Heineken valt bij mij veel beter, komt waarschijnlijk omdat ik toen ik bier 'leerde' drinken ik met Heineken ben begonnen. Nu drink ik meestal Dommelsch ![]() |
|
Heeft McDoom ook al last van! ![]() |
|
Heineken en Oranjeboom krijg ik ook altijd meteen koppijn van... ![]() |
|
Ik heb ook een kater.Hij heet Noddy,is 1 jaar oud en nu zit hij met z'n pluizige kop tegen m'n been te wrijven...(geeft hem een aai over de bol,hij spint...) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote: ik was gewoon ziek , bleek achteraf, kwam ik zondag met behulp van thermometer pas achter ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Heineken, amstol en oranjeboom, dat komt hier uit de kraan, teminste, zelfde smaak ![]() Ennuh.. grolsch, dommelsch, hertog en hoegaarden zijn de enige géweldige!!!! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: nee, dat gaat ook moeilijk als je alleen maar cola met een rietje slurpt ![]() ![]() |
|
quote: Hehehehe zat ie daar zaterdag nacht met z'n dekentje en blind guardian CDtje op te klagen dattie al een kater had... en vervolgens lekker door blowen ![]() Please give blood. Vampires are an endangered species! ![]() |
|
Tja ik had na die fles wijn zaterdag nergens last van bla...bla...bla... ![]() |
|
blowen, waqs een hopeloze actie om de hoofdpijn weg te krijgen, (absoluut niet gelukt, maarja) volgens mij ging k em voor sin halen, maarja , je kan zo'n arm meisje niet zo'n blow helemaal in dr eentje weg laten roken natuurlijk ![]() (maar ff serieus door te blowen ?, volgens mij heb ik 2 haaltjes genomen op de hele avond ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 15-11-2001 9:41] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Hmm ik heb niet bij gehouden hoeveel je geblowd heb. Maar wat Sin betreft had je gelijk, zo'n klein meisje...zo'n joint... ![]() bla...bla...bla... ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |