|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hm, beetje vaag verhaal, maar kdenk dat je rekening moet houden dat-ie door de alcohol niet meer 100% bij was. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Dat is echt vervelend voor je. Ik hou ook niet van dronken mensen. Heads I win, tails you lose |
|
Hij zal nog slapen-ga straks met hem proberen te praten om te horen hoe het nu verder moet...of hij moet iets aan dat drinken doen. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
he, ik vind dit heel naar voor je. Veel sterkte straks No regrets and no remorse... |
|
Drank doet regelmatig vervelende dingen, en veroorzaakt situaties waar men later altijd spijt van heeft. Ik wens je veel sterkte. Ga op je eigen gevoel af. ((((((((( Dikke Knuffel )))))))))) [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 11-11-2001 17:26] Wiegen Meister ! |
|
Wat klote... Heel veel sterkte gewenst. Dead things grow from deep inside... |
|
Hier ook. Veel sterkte. Dronkenschap is op zich geen excuus, maar het versterkt bepaalde gevoelens wel, soms op de verkeerde manier. |
|
Tja, wel lullig voor je. Ik ben blij dat ik al tijden geen relatie meer heb! Maar ik leef met je mee hoor. |
|
Idd maar eens goed praten over drank om het gezellig te houden in de toekomst... |
|
Ik kan je aanraden eens 'te gaan graven' in JD naar wat er toen naar boven kwam; dit zijn 'dingetjes' die in zulke situaties opeens naar buiten komen en dus af en toe bij hem irritatie veroorzaken...zo lijkt het tenminste. Het is geen schuldvraag, maar er is kennelijk iets onbesproken gebleven. Ik hoop dat je er iets mee geholpen bent; in ieder geval leef ik ook met je mee! *HUG* & The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
*knuffel* I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Hoe's 't afgelopen? (Plaats je trouwens een keer een foto'tje ajb? Volgens mij ben jij de langst aanwezige op het forum zonder foto) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
beste madeline het lijkt me dat je toch genoeg over hebt voor jd als je op de fiets door de kou komt .ik denk dat je met hem moet gaan praten over wat er gebeurd is.ze zeggen niet voor niets dat alcohol meer kapot maakt dan lief is.en als hij wat voor je over heeft moet hij daar rekening mee houden,en met mate drinken .of helemaal niet als hij er niet tegen kan.maar ga met hem praten in ieder geval en zeg hoe het was voor je en wat het met je gevoelens deed op dat moment.sterkte en prettige feestdagen welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
THX mensen voor de steun en raad-heb dus met hem gesproken en ik denk dat hij begrijpt waarom ik zo boos ben-nu zit ik thuis op adem te komen-ik heb hem ook gevraagd om eens grondig na te denken over zijn dreigementen en zijn drankprobleem...en ik denk niet dat dit een slecht idee is... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik denk dat je hier later om lacht. Zoveel stelt ut niet voor, hij ziet je eenvoudig als gebruiksvoorwerp. Open je ogen, en zie... Dit slaat nergens op. |
|
quote: je helpt wel lekker ja [Dit bericht is gewijzigd door Voice_of_thunder op 25-12-2001 21:43] |
|
ik lach later nooit om dit soort dingen.... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Het spijt me altijd heel erg om dit soort dingen te horen. Liefde die in de problemen komt door een lullige chemische substantie. 'T is mij ook al een paar keer overkomen. Das 1 van de redenen waarom ik niet drink. (sorry, ik wilde niet preken) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Oh.... Dus u heeft dit gesprek pas met hem gehad ??? In dat geval hoop ik dat dit veel zal oplossen en wens ik u sterkte. Ik hoop dat hij gewoon graag alcohol drinkt maar dat zijn (alcohol)probleem niet dusdanig groot is dat hij ontkent dat u (iig grotendeels) gelijk heeft. Sterkte dus.... |
|
...dan was ik niet thuis |
|
Mensen die bepaalde dingen van de alcohol doen (lichamelijke reacties als kotsen, waggelen en op je muil gaan uitgesloten) zijn eigenlijk geneigd om dit altijd te doen, maar hebben er nog een (danwel fatsoens-, danwel verlegenheids-) rem op. Mensen die verassen als ze bezopen zijn zijn dan over het algemeen of opkroppers (goed gesprek naderhand ruimt dit meestal uit de weg) of mensen die de hele tijd een toneelstukje opvoeren (en van die laatste heb je er véél). Gezeik over "dat iemand dronken was" en je het dan zo serieus niet moet nemen is onzin. Het geeft je over het algemeen meer een extra inzicht in de ware aard van mensen dan een verstoord inzicht. Ik ben ook niet helemaal de gezelligste als ik bezopen ben en ik lul wat meer, maar verder mag ik mij verheugen in het feit dat ik qua persoonlijkheid dezelfde ben. Ik neem dat voor het moment maar even aan als een compliment voor (/van) mezelf dat ik dus over het algemeen volkomen eerlijk en recht door zee ben (hmmz, klinkt wel heel gladjakkerachtig, laat ik het staan of niet? Joah, toch maar wel.). |
|
Tja, het versterkt gewoon de gevoelens en dus ben je extra eerlijk, al haat ik het om dat in bepaalde situaties toe te geven... |
|
quote:lol moet je vooral hier met al die zuiplappen zitte yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Of alcohol je gevoelens verstrekt weet ik niet zo zeker. Dit geldt iig wel voor THC. Het effect dat teveel alcohol op mij vaak heeft is dat mijn grenzen vervagen en daardoor vaak verlegd worden. Ik drink niet vaak, maar telkens als ik drink, heb ik de neiging om teveel te drinken. Waag eens een dansje! |
|
mensen zijn en blijvenwen obnerekendbaar dood MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |