|
Auteur: |
|
|
Tja, examens hé... |
|
quote: klotig eh? Succes eh!! Ik denk wel te gaan en Bart zal er ook wel zin in hebben, want het is zoooo lang geleden dat ik nog ns een concert gezien heb (van Opeth ) Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
|
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1315697 In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Mja, moet da allemaal wezl in het weekend van onze immergezellige wijkbarbeque Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik zal er overigens ook niet raken, want ik moet nog een boek (sic) schrijven dit weekend In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
vind programma van zondag wel leuker, maar zaterdag past beter (maandag werken en dan nog op een feestdag) DILEMMA!! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Niet klagen jij , ik kan verdomem nergens heen: gewoon 7 dagen week wegens een foute planning [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-05-2004 21:03] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: heb ik ook al genoeg gehad...zelfs 10-dagen week... ma tis idd mottig @ Gunman Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
Index / Concerten |