|
Auteur: |
|
|
Ik heb het nog nooit gedaan, maar wil het wel een keertje doen. Lijkt me ontzettend gaaf. Jackass heeft zich een keertje laten beschieten zonder beschermende kleding. Hij had echt gaten in zijn been zitten. Een beetje gevaarlijk lijkt het me dus wel, maar wel gaaf. the only pleasure is pain |
|
Ik heb nog nooit gepaintballed, maar lijkt me wel zeer cool. Maar ook pijnlijk, maar dat boeit niet Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Ik heb nog nooit gepeentbolld, maar wel geleezerkunt dat was heel erg kicken! Een keer met school (lang, lang geleden in een sterrenstelsel ver weg...) en een keer met mijn ex-collega's - en nee dat ligt niet aan mijn gedrag gedurende het lasergunnen. Laser gunnen = cool! Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
painbaillen heb ik nog nooit gedaan jammer genoeg maar ga binnenkort misschien en lasergamen doe ik bijna elke week dat is vet lachen |
|
paintballen lijkt me erg leuk om eens te doen. |
|
quote: "leezerkunnen" heb ik ook weleens gedaan, da's ook wel leuk. Er zat één Duitser in de tegenpartij, en laat hij nou degene zijn die het meest geraakt werd. Haha, echt lachen. the only pleasure is pain |
|
nou, we kregen beschermende kleding en een masker, die elke keer besloeg als je flink zat te ademen maar het was nog steeds hartstikke gaaf leesergamen is ook cool ja! ook eens gedaan... MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
was het niet wat koud om te paintballen, dit ivm met het harder worden van de balletjes. Ja ik heb veel gepaintbalt ook met de grotere en volautomatische geweren. erg cool om te doen. soms ook pijnlijk en kleuring onder de kleding in de vorm van bloed uitstortingen |
|
pAINTBALL!!!!heB het ook wel eens gedaan, vet cool!!!in een oude fabriek met heel veel verdiepingen. Best duur om te doen maar heel tof. Soms ook pijnlijk van dicht bij!! Suck my piss |
|
Paintballen is idd ontzettend cool! How about een ZM-paintballdag ergens in spring? Lasergunnen vond ik veel te druk eerlijk gezegd, de halve tijd was mijn equipment onwerkend, omdat ik weer eens geraakt was. |
|
jaa! ZM-Paintball dag das cool! en ik heb nu een blauwe plek op m'n pols van een balletje MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
He he ... lekker op iemand zijn oren richten |
|
Helaas, oren zitten goed beschermd (omdat ze zo dicht bij de slaapbeenderen zitten...). |
|
'k heb er zondag 1 op m'n oog gehad van 50 meter afstand, was best mooi. gelukkig had ik een maskertje MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Ík heb ook gepaintballd. Echt het is te gek. En de pijn viel best mee. Nou was ik wel met mijn werk dus het kan daardoor komen. Het was dus vrij mild, maar wel erug cool. En als er een ZM-paintball-meeting komt, ben ik zeker van de partij rules bla...bla...bla... |
|
ikke ook |
|
haha, ga komende zaterdag paintballen (met 't werk, de secretaresse voor dr bekkie schieten hehe) alleen 's avonds wel ook een heftig feest dus ik hoop dat dat blauwen plekkengebeuren wel een beetje mee valt (durf geen *grin* meer te gebruiken) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Paintball rawks!! Heb het 2 x gedaan in Hongarije, daar schieten ze 2 x zo hard als in Nedeland omdat ze daa hogere druk (mogen) gebruiken! Vorig jaar kreeg een vriend van me zo'n ding in ze nek, heeft 4 weken met een "zuigzoen" in ze nek gelopen. De gevolgen zijn te raden!! Ignorance is bliss |
Index / Algemeen |