|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hallo allemaal, Incremental zoekt plaatsen om optredens te geven , heeft iemand een aanrader of wil iemand ons uitnodigen neem dan contact op met ons www.incremental.nl bookings@incremental.nl |
|
in mijn woonkamer? |
|
Latenstaan: Bijdorplaan 8/B 2713RR Zoetermeer 079-3313969 latenstaan (at) hotmail.com www.latenstaan.tk (Geen boeiende webstite.) [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 02-06-2004 23:23] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Misschien handig als je ook erbij zet waar in de buurt. |
|
quote:Hoe ver in een straal waar omheen? Hoe groot is het publiek waar jullie voor spelen? Wat zullen jullie kosten? Spelen jullie wel eens in een package? Hebben jullie al een demo uit? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Kortom slotje? Of was hier nog geen topic over? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Zomaar plaatjes speciaal voor mij Maar ik had het eigenlijk meer tegen de topicstarter |
|
quote:Dat moet je er wel bij zetten.. ze is niet zo heel slim. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Wow, de omgekeerde wereld! Hier gaan alle boekers vast op in!!! *proest* Je mailt mij maar mocht je in Roosendaal willen spelen. Meer moeite doen, knaap. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Wat is jullie stijl en waar komen jullie vandaan? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
wij komen uit katwijk aan zee , we kunnen overal wel spelen , ja we hebben een demo (preview op site) we hebbe auto's dus we kunnen overal heen. Ons reportoire bestaat vooral uit old-skool thrash (check www.incremental.nl) plusminus een uur aan materiaal. Wij zijn voorzien van een eigen backline behalve P.A. als je wat weet of ons wil boeken mail bookings@incremental.nl |
|
thrash the wall is wel erg een replica van testament's over the wall zelfs de riffs klinken bijna hetzelfde Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
umz thrash uit katwijk.. je kent toevallig niet ene ruben uit dat kut gat? zoja doe um dan de HAATelijke groeten |
|
quote: Wij kunnen zaken doen, ik mail jullie binnenkort wel. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Niet zeiken. Beter goed gejat dan slecht bedacht! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Heej, dat is ons motto |
|
quote: RFLMAO "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Wij met Engine of Pain maken ook old school thrash Denk aan Slayer, Testament, Slayer. En wij zijn ook op zoek naar optredens. Dus check onze site www.engineofpain.com Misschien een leuke package |
|
Wij met Mytholic maken ook old school Heavy-metal . En wij zijn ook op zoek naar optredens. Dus check onze site www.mytholic.com... Misschien een leuke package. (bonnie is te lui om zelf een verhaaltje te verzinnen) |
|
Kijk ff naar de topic: optreden in meppel (algemeen) en stuur mij ff een mailtje. Misschien kan ik wat voor jullie betekenen, ik werk namelijk in een kroeg in Meppel en daar hebben we graag live-muziek!!! |
|
Nou als iedereen dan toch bezig is met zelfpromotie dan plaats ik natuurlijk ook weer ffkes een linkie van SoulreaveRrrrr!: http://soulreaver.wingsofdeath.nu/ Hoe groot/klein is die kroeg in Meppel eigenlijk?!, komt er ook regelmatig volk over de vloer? (tsja dat zie je de laatste tijd vaak in café-tjes dat de barkrukken nog niet eens allemaal bezet zijn) |
|
quote: Joa, ik wil jullie nog wel een keer hebben, pasgeleden een mp3'tje gehoord en was er zeker over te spreken! Moet je me wel vertellen hoe jullie op WOA zijn terecht gekomen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Optredens zijn altijd welkom Anders mail me maar, kunnen we wat afspreken. |
|
quote: Voor een kroeg hebben wij een grote kroeg. En er komen regelmatig mensen over de vloer. helemaal als er optredens zijn. Het is tot nu toe één keer voorgekomen dat er bijna niemand was bij een optreden. Dit was bij een optreden van een band die in één jaar voor de derde keer kwam en er was die dag in een andere kroeg in Meppel een soort van festival > niet slim gepland van ons, maar goed, van fouten leer je! |
|
Nou, dan willen wij wel een x-tje langz komen hoor, mail me maar! ( ik kan er nog wel wat andere leuke bands bij bedenken die vast wel meewillen, heh Rutan?!) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |