IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Nieuwe redactieleden gezocht! Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 03-06-2004 18:33 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik had graag gesolliciteerd, maar ik heb één iets niet wat wel handig zou zijn (een auto) en iets wel wat voor deze functie niet zo handig lijkt (een leven). Helaas...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-06-2004 18:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 18:33 schreef WMP het volgende:
Ik had graag gesolliciteerd, maar ik heb één iets niet wat wel handig zou zijn (een auto) en iets wel wat voor deze functie niet zo handig lijkt (een leven). Helaas...

En je hebt 2 smoezen

WMP
Usericon van WMP
Posted 03-06-2004 18:54 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

smoes (de ~, smoezen)
1 verzinsel als uitvlucht => voorwendsel

Helaas zijn het geen verzinsels.

nekro
Usericon van nekro
Posted 03-06-2004 19:27 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

IK MELD ME HIERBIJ AAN ALS REDACTIELID.

Er wordt hier veels te weinig aandacht besteed aan GRINDCORE.Als ik eenmaal lid van de redactie ben dan zal ik hier op ZM eens wat flinke wijzigingen doorvoeren.

Orion
Usericon van Orion
Posted 03-06-2004 19:29 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

snap niet dat er meer mensen nodig zijn met kennis van death en black metal is er genoeg lijkt me!
zoek liever iemand die eens wat meer in in het thrash genre is.
dat mis ik namelijk

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

nekro
Usericon van nekro
Posted 03-06-2004 19:32 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 19:29 schreef Orion het volgende:
snap niet dat er meer mensen nodig zijn met kennis van death en black metal is er genoeg lijkt me!
dat mis ik namelijk
Dan meld jij je toch ook aan als redactielid ??? Gaan we saampjes lid worden.En met elkaars lid spelen. Ehm....nevermind.

Orion
Usericon van Orion
Posted 03-06-2004 19:34 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hehe toch maar niet doen , voldoe niet aan de eisen

nekro
Usericon van nekro
Posted 03-06-2004 19:35 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 19:34 schreef Orion het volgende:
hehe toch maar niet doen , voldoe niet aan de eisen

Argh, fuck. Sorry van dat lid gedoe. Ik mis Filth een beetje.

Orion
Usericon van Orion
Posted 03-06-2004 19:36 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

geeft niet hoor arm schaap

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 03-06-2004 19:39 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

bram?

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

nekro
Usericon van nekro
Posted 03-06-2004 20:40 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

bram ??? hmmm...sexy naam.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-06-2004 21:40 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 3 juni 2004 19:29 schreef Orion het volgende:
dat mis ik namelijk

Het gaat niet zozeer in wat de muzieksmaak van de recensenten is maar het gaat om wat we binnen krijgen. We krijgen vreselijk veel death en black opgestuurd en minder thrash. Dat resulteert zich dan ook in meer aandacht voor die genres.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-06-2004 21:41 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 3 juni 2004 18:33 schreef WMP het volgende:

Een auto handig hiervoor, we hebben zat autoloze redactieleden waarvan hun werk niet onder doet voor dat van hun autohebbende collega's.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 04-06-2004 1:22 by UberHeerscher Wijzig reactieProfiel van UberHeerscherQuote dit berichthttp://www.jostiband.nl/

quote:
Op 3 juni 2004 19:27 schreef nekro het volgende:

Er wordt hier veels te weinig aandacht besteed aan GRINDCORE.

En terecht.

Afgewezen.

Next.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 04-06-2004 1:42 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Op zich ben ik best geïnteresseerd, hoewel ik niet altijd even veel tijd heb om erin te kunnen steken.

Ook is Death-metal niet helemaal mijn straatje, black-metal darentegen wel.
De motivatie is er in ieder geval wel, dus mail maar als jullie geïnteresseerd zijn.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-06-2004 4:21 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik heb er ook weer sterk aan zitten denken om weer te gaan schrijven (dan gaat die opleiding journalistiek toch nog dienen),...als mensen tenminste aanvaard worden op basis van wat ze kunnen schrijven, niet meer, niet minder.

Ik heb dus wel interesse.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-06-2004 4:32 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Goed idee als jullie redactieleden zouden worden. Ik vind de verslaggeving over black-metal wat aan de matige kant.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-06-2004 4:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

grindcore is een lul

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-06-2004 4:43 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 4:38 schreef ghoulliette het volgende:
grindcore is een lul

Ga jij een nieuwe rubriek inluiden? "Statement van de dag" ?

kanttekening: het is "freelancen" of niks, want door mijn baan wil ik soms toch wel even ver van een scherm wegblijven.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 04-06-2004 5:01]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 04-06-2004 11:04 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 4 juni 2004 4:21 schreef Gunman het volgende:
Ik heb er ook weer sterk aan zitten denken om weer te gaan schrijven (dan gaat die opleiding journalistiek toch nog dienen),...als mensen tenminste aanvaard worden op basis van wat ze kunnen schrijven, niet meer, niet minder.

Ik heb dus wel interesse.
Reageren dus!

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 04-06-2004 11:05 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Moest ik geiinteresseerd zijn, is het dan een probleem dat ik in Polen woon?

"Obras son amores y no buenas razones"

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 04-06-2004 11:07 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 4 juni 2004 11:05 schreef Malekith het volgende:
Moest ik geiinteresseerd zijn, is het dan een probleem dat ik in Polen woon?
We hebben ook een redactielid in zweden dus dat zal geen probleem zijn.

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 04-06-2004 11:11 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 11:07 schreef arrebar het volgende:
We hebben ook een redactielid in zweden dus dat zal geen probleem zijn.

Dan zie ik dat wel zitten.
Nog een vraagje; worden er dan opdrachten opgegeven, of moet je zelf zien wat je wel of niet doet?

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 04-06-2004 11:20 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 4 juni 2004 11:11 schreef Malekith het volgende:
Dan zie ik dat wel zitten.
Nog een vraagje; worden er dan opdrachten opgegeven, of moet je zelf zien wat je wel of niet doet?

Maandelijks of als het druk is 2 maandelijks komt er een waslijst met cd's binnen die er bij Paul binnen zijn gekomen. Daar moet je dan je voorkeuren aangeven en dan krijg je een aantal cd'tjes opgestuurd die je vervolgens moet recenseren. Voor interviews komen aanbiedingen binnen en daar mag je dan als redactielid op reageren. Het is dus niet zo dat je iets voorgeschoteld krijgt. Dus je bent vrij om te kiezen wat je gaat doen. Daarnaast kan je ook vragen of ons contactpersoon om een interview gaat verzoeken bij een bepaalde band.

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 04-06-2004 11:24 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

En voor welke metalgenres zoeken jullie nu mensen? Of is dat ongespecifieerd?

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com