|
Auteur: |
|
|
Scumdogs of the Universe is een zeer vermakelijk album. De albums America Must Be Destroyed en This Toilet Earth trouwens ook wel. Tip: check ook eens The X-Cops! Dat is een éénmalig project van Gwar-leden. In 1995 werd het album You Have the Right to Remain Silent uitgebracht. Loeiharde thrash met teksten van corrupte agenten... Persoonlijk vind ik het beter dan Gwar... |
|
quote: hey, das een goeie tip!!! bedankt! |
|
Muzikaal vond ik het nooit erg opvallend; nogal flauwtjes en later nog soft ook met zo'n clipje van een ballad Wat ik wel leuk vind zijn die comic style figuren Beefcake the mighty & Slymenstra; Beefcake vond ik verrassend slim overkomen in de Jerry Springer show en Slymenstra is natuurlijk de uber SM meesteres. Eigenlijk zijn het maatschappij kritische studenten en die diepgang die achter de komische verhaaltjes en show zit mag ik wel; sowieso lijkt een show van ze me wel gaaf maar muzikaal blijven het niet bepaald hoogvliegers; integendeel. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Soft of hard zegt mij niks. Dat is IMHO geen valide criterium voor muziek. GWAR is gewoon het summum van bagger en troep en ultieme gayness, of ze nu snoeiharde of ubersofte muziek maken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
MEAT! SANDWICH!! gruwelijk fout, maar wel vermakelijk Inter faeces et urinam nascimur |
|
Héhé, ik moey dat eindelijk ook eens deftig aanhoren, ik ken het al van toen ik 12 was fozo, maar toen deed ik het af als een circusact. Maar mits ik iets als Zimmers Hole ook wel naar waarde kan schatten,... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
scumdogs is een goed album....maar vind de eerste band van beefcake toch beter... RIGOR MORTIS! |
|
quote: Ja welke Rigor Mortis dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heb ze enkele malen live gezien,waaronder een keer op waldrock en eens in Amsterdam,in paradiso. De liveshow is geweldig om eens mee te maken,maar muzikaal nou niet bepaald hoogstandjes.Maar in ieder geval live erg vermakelijk. spelfout weggehaald... |
|
quote: DE rigor mortis....eehh zijn er meerdere dan...vast wel ik bedoel de thrash band uit de jaren 80 uit de USA.. 3 releases: S/T 1988 Freaks 1989 vs the earth 199? |
|
heb ze ooit eens op Waldrock gezien,was erg cewl!en erg ranzig btw hahahaha |
|
GWAR ! Fout, maar soms wel erg leuk. Vooral nummers als: Sick of You Fuckin' An Animal I Hate Lovesongs zijn tof. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ik heb ooit wat nummertjes ervan gehoord en vond het wel grappig, maar ik was er niet kopt van. Ik neem aan dat ze inmiddels al lang niet meer bestaan? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ze bestaan officieel nog wel, maar het album wat ze gingen uitbrengen (Phallus in Wonderland) werd wel erg lang uitgesteld. Zag het op de lijst in de Aardschok en later was die verdwenen. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Op Waldrock was ik er ook bij. Wat een bende maken die lui ervan, zeg. Touché, pussycat! |
|
Ik heb laatst G.W.A.R. bij Jerry Springer gedownload en Beefcake the Mighty is echt supergrappig The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
GWAR: live leuk, muziek (met vlagen) grappig...maar ze zijn nog niet uit elkaar! Bewijs daarvan: War Party van dit jaar (gister nog besteld bij bol.com) |
|
quote: Ik heb ze ooit ook live gezien. Van een erg grote afstand... Allemachtig, wat zagen de voorste rijen publiek eruit, zeg, hehehe. Leuk om naar te kijken, maar muzikaal gezien knap bagger. Oud Vuil. |
|
G.W.A.R. Gay Wannabies ...A...R I stick with gay wannabies Or make that just Gay Wake up and sniff my dead hamster's carcass |
|
De leukste thuis zeker? Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: he cool ik wist dus niet dat beefcake daarin had gezeten! vroeg me altijd al af wat er met die waanzinnige muzikanten van Rigor Mortis was gebeurd. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Op het moment wel ja, home allone Wake up and sniff my dead hamster's carcass |
|
Vind je dat vreemd? Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
GWAR is toch wel een tijdje een fenomeen geweest in de metalscene, vooral begin jaren 90. Op de later platen vond ik de nummers steeds zwakker worden helaas. Toch vind ik 'Scumdogs of the Universe' en 'America Must Be Destroyed' muzikaal gezien erg sterke metalbums! Vooral supernummers als Have you Seen Me en Maggots kan ik blijven draaien. |
|
Geejwar |
Index / Heavy Metal |