|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand voor Pelican? Zag dat ze nog geen topic hebben. Volgens deze info komen ze deze zomer naar Nederland: http://www.hydrahead.com/pelican/ Als je het nog niet kent, meteen gaan luisteren. Hallo, is daar iemand? (Geen paarlen voor de zwijnen mag ik hopen) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-01-2006 18:52] o dark grace of the death of god |
|
Het enige wat ik van ze weet is dat ze in de VS welleens met Mastodon opgetreden hebben. maarre waar gaan ze dan optreden in NL? |
|
Cafe Extase, Tilburg |
|
quote: ik bedoelde: in welke echte zaal? en evt. zalen? |
|
doet me wel wat denken aan een Isis zonder zang... niks mis mee None of us are saints - Albert Fish |
|
klinkt idd lekker, het oudere werk is nog iets smeriger. die andere releases van hydrahead zijn ook interessant, vooral mare grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: Ben nog nooit op deze locatie geweest. Maar het is in Club Undergound. |
|
Op de site van Pelican zelf staat dat ze op 1 aug in Frankrijk spelen. Het is te gekke muziek dus wat mij betreft mogen ze wel naar Nederland komen. |
|
is inmiddels veranderd in tilburg, café extase. het lijkt wel of dit soort muziek het beter doet in tilburg (sounds!). o dark grace of the death of god |
|
Pelican is tof. Goede reden om mijn voormalige stamkroeg Extase weer eens te bezoeken no text supplied |
|
quote: Wat is low end? o dark grace of the death of god |
|
Lage stemming van de instrumenten / veel bas. [Dit bericht is gewijzigd door Vow op 12-07-2004 19:42] |
|
quote: OK. Down-tuning. o dark grace of the death of god |
|
Was erg |
|
moest verstek laten gaan nog meer zm-ers geweest? o dark grace of the death of god |
|
Ze hebben een nieuwe EP uit, getiteld "March into the Sea". Wat rauwer dan "Australasia", maar toch weer meesterlijk goed... no text supplied |
|
March into the Sea is briljant! Prachtig opgebouwd nummer; eerst een typisch pelican-riff-festijn dan een beetje postrock-stuk met veel echo over de gitaren en als laatste een soort van akkoestisch ambientstuk. Prima nummertje van 20 min. Check it out! |
|
Ga ik zeker doen! Kreeg net deze tip van een maat van me. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Iemand die me kan vertellen hoe "The fire in our throats will beckon the thaw" is? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
aaaaaaaaaaargh! nieuw pelican album, waarom heb ik dat nog niet!? |
|
quote: Fire in our... is een prima album geworden alleen wat meer postrock als dat was te horen op Australasia. Dat vind ik wel beetje jammer omdat al die postcore bands (isis, CoL) al richting de postrock gaan (hoewel allemaal op hun eigen manier). Fire in our.. is daarom meer op structuur gebaseerd dan op riffs. Echte riff-festijnen komen veel minder voor dan op Australasia. March to the sea is wel een typisch riffgeorienteerd nummer, maar nummers in de stijl van Night&Day en Drought zijn helaas spaarzaam. Ook zijn er meer akkoestische passages te vinden. Goed album, daar niet van, maar niet wat ik gehoopt had. 8 |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 23-08-2005 19:00] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wie gaat er 8 februari allemaal naar Pelican & Cave In, in de 013 |
|
10 februari zeker aanwezig in Groningen. Dit mag ik absoluut niet missen. She Said Destroy in Black New York |
|
8 februari spelen ze weer in tilburg (013) absoluut aanwezig! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |