|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik lees alleen Aardschok. Echt waar. |
|
Voor black metal freaks is oa Ablaze erg goed, alleen een beetje Duits kunnen kan geen kwaad. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ja, Ablaze heb ik ook wel gelezen maar vind ik lastig te krijgen, of je moet al lid worden maar daar heb ik geen zin in. Welke bladen zijn er nog meer op black/death metalgebied? (geen aardschok etc dus; dat weten we allemaal wel) ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Internet. Waarom moeilijk doen met een of ander blad als je toch alle info op internet kan vinden? Met wireless lan kan je zelfs tijdens het schijten je favoriete zine lezen. Ik voorzie een niet al te lange toekomst mee,r voor gedrukte tijdschirften in het algemeen, met uizondering van tijdschirften die ECHT toegevogde waarde weten te bieden zoals National Geogrpahic, Vakbladen en de betere newsmagazines. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat zal aan je interesse liggen waarschijnlijk. Voor mij is Aardschok, Headache, Metal Hammer, enz totaal niet interessant. Ablaze en Slayer Magazine vind ik wel toffe bladen. |
|
Underground bladen zoals New Era Magazine, Stormblast, Hellehond (!!) en in mindere maten Hellevaart zijn ook erg de moeite waard. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Heb je daar meer info over (alle 4 eigenlijk ) ? Als in, doelgroep, en met/zonder cd? URL eventueel? |
|
quote: Het zijn stuk voor stuk bladen die door fans gemaakt zijn en voor weinig geld gedrukt. Dus geen gratis cd's. De meeste bladen zijn dan ook niet maandelijks te verkrijgen en bij sommige blijft het zelfs tot 1 enkele uitgave. New era (het label) heeft interviews met oa Clandestine blaze, Absu, Blackdeath etc. Er zijn 350 stuks van en waarschijnlijk uitverkocht aangezien ik 349 heb . Stormblast heeft een hele zooi goede interviews met Graveland, Abigor, Limbonic art, Absurd etc Dit is wel een aanrader alleen is de site uit de lucht en ik zou niet weten of het blad nog bestaat. Het Vlaamse Hellehond vind ik persoonlijk het beste. Erg leuk geschreven in dialect. Maar ook deze site is uit de lucht en het blad bestaat bij mijn weten ook niet meer. Helaas. Conclusie: Je heb er geen moer aan en ik heb alles voor jan lul zitten uitzoeken en intikken. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik had ooit Aardschok voor 1 jaar, dat vond ik wel genoeg. De rest lees ik online, gratis ook nog :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Waar kun je die dingen krijgen? .. |
|
quote: Check 2 posts boven je.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat doe je ook alleen maar om die foto te posten, jij schavuit! |
|
quote: Ik weet het ik ben een druiloor ende vlerk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Sorry,niet goed wakker vandaag .. |
|
quote:Ja ende zekers! |
|
quote: Evengoed bedankt . "Tswaert..." mag trouwens ook wel genoemd worden in dit topic. |
|
Er is overigens vast wel ene topic zoals deze ... MOOODDDSSS |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=601939&page=1 [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-06-2004 21:47] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Die Faust. Oud Vuil. |
|
Ik vind Tales Of The Macabre erg gaaf, hoewel ik er maar 1 versie van heb. Heeft iemand #1-5 thuis liggen, mail me even, ik ben geinteresseerd. Overigens tijdje terug op Keep it True II ook 'Singing Swords' gekocht, gave mag met interviews met o.a. Manilla Road, Battleroar en Metal Inquisitor. Zeker de moeite waard! |
|
Geen enkel.Internet dient als info bron. You will beg me to kill you!!! |
|
quote: ja, het geeft echt weer aan hoe kansloos hij is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Rocktribune(met hun nieuwe aanwinst Frederik ) aardschok en mindview Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Precies, op internet kan je namelijk veel meer lezen over de bands en genres die je wel interesseren. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: 1. das handig voor jou aangezien dat jou grote hobby is, toch? 2. Ik betwijfel het sjellie. Er leest toch niks zo fijn als van papier.Dat is toch meer ontspanned dan effe van zo een scherm lezen? Of ben ik ouderwets? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |